ja dat is zo, we moeten gewoon geduld hebben.... maar ja dat is zo moeilijk haha iig succes na het weekend en hoop dat we allebei een posi test in handen krijgen! Laat je het nog weten? Gr An
hey! hoe staat het ermee? Ik ben gister ongi geworden dus jammer, maar weer door naar de volgende ronde. Ik duim voor je!
hee meis wat jammer zeg!!! ik had gister of vandaag ongi moeten worden. zaterdag 2 weken geleden duidelijk mijn ei gehad, maar miss is mijn cyclus van slag van mijn mk vorige maand, dat kan natuurlijk ook heel goed! Verder nog steeds veel last van witvloed en erg vochtig daar onder haha, rugpijn, soort van spierpijn (bovenbuik) (Vr)eetbuien ook vlak na het eten, stemmingswisselingen, vaak emo maar dat heb ik al sinds ik weer van de pil af ben en regelmatig moe op tijden waar dat eigenlijk nog niet zou kunnen. nog rugklachten. En o ja ook nog 2 NEGA testen.... mmmm we wachten maar gewoon af! Gr An
Ik dek dat het idd heel goed kan dat het van slag is door de mk, ik heb dec een mk gehad en heb daarna 7 weken moeten wachten op me ongi. dit was me eerste normale cyclus weer eigenlijk en hij is korter als dat het geweest is, ik denk dat dat ook komt door me mk. geen bloed is een goed teken misschien heb je te vroeg getest gewoon nog ff wachten zolang je niet ongi word zit de kans er nog in. Succes! Liefs..
Hee navlis hoe is het bij jou? echt k*t dat je ongi geworden bent! nou maar hopen dat de zwemmertjes van manlief goed hun best doen om je eitje te vinden over 2 weken! hier niks niks.... ga morgen weer testen (als ik nog niet ongi ben geworden) dan zitten er 3 dagen tussen had zondag ook al getest, en als ie dan weer nega is dan ga ik er vanuit dat de ongi vanzelf wel komt.... Na je mk toen na 7 weken je ongi weer kreeg had je toen wel je eisprong gehad? Gr Angelique
ik weet het niet of ik toen een ei heb gehad ik heb toen niet getest, ben ik eigenlijk afgelopen maand voor het eerst mee begonnen. Deze maand doe ik het ook niet we laten het gewoon op z'n beloop. Ik moet zeggen dat ik het nu wel een beetje los kan laten en echt zo iets heb van we zien wel wanneer het komt. Echt klote dat de test negatief is maar ja je weet maar nooit wat er nog kan komen. Liefs..
Ook ik heb sinds afgelopen zaterdag pijn in mijn onderrug en veel meer last van witvloed. Gevoelige borsten net na de eisprong. Eisprong was rond de 15e deze maand dus misschien kan het de innestelling zijn?? Heb geen idee.... Maar hoop dat natuurlijk dat er goed nieuws volgt. Spannend hoor.
Hé snelmama, wat is de stand van zaken, heb je nog getest? Ik heb je verhaal even gelezen en ik heb zelf ook veel last van afscheiding, maar geen idee wat het betekent. Ben dus heel benieuwd of jij zwanger bent...
hee jollie Nee hoor hier nog helemaal niks, 5 dagen over tijd obsoluut geen ongi gevoel, wel heel erg het gevoel zwanger te zijn maar wel een nega test gister, vrijdag maar weer eens testen. Witvloed wordt nu iets minder Gr Angelique
Ha, dank je wel voor je reactie. Balen zeg, die onzekerheid....om gek van te worden. Hopelijk test je morgen wel positief. Ik zal kei hard voor je duimen. Hier weet ik ook niet wat ik moet denken...het druipt er nu letterlijk uit.
kon me weer eens niet inhouden met als gevolg een nega test....! Bah!!!!!!!! Succes voor de gene die nog moeten testen Gr An
He, wat vervelend.... Tja die onzekerheid is heel erg vervelend. Ik hoop toch op goed nieuws!! Ook ik ben nog steeds in afwachting.... Wachten duurt zo lang. 2 maart kan ik testen!! Veel succes allemaal.
Hey Meiden, FF een vraagje van mijn kant. Gisteravond bij het afvegen wat roze kleurig slijm/afscheiding op mijn wc papier. Ook al een paar dagen weer krampjes in mijn buik. Kan dit wat betekenen of zit toch mijn ongi eraan te komen Liefsss
hoe het kan weet ik niet.... (haha) maar vanmorgen ben ik ongi geworden...!? Succes voor de testers Ik blijf voor jullie duimen! dan ga ik naar de volgende ronde Gr An
Balen snelmama! Maar houd moed, nieuwe ronde nieuwe kansen. Hier is het nog even geduld hebben. Donderdag, na al mijn afscheiding heb ik een ovutest gedaan en die was knal positief! En gelukkig was manlief niet de beroertste en wilde 's avonds nog wel even klussen . Nu moeten we tot ongeveer 11 maart wachten, want dan is volgens mij nu mijn NOD.