Ik heb hier nog een paar kleertjes van LIEF! liggen waar Damien inmiddels niet meer in past; Groen-wit gestreept shirtje met blauwe tekst 'Macho!' Hij heeft 'm amper gedragen, streepjes zijn niet zo mijn ding (Valt als) maat 62 Mag meteen weg voor 4 (exclusief verzendkosten)
Bruin shirtje met witte tekst 'Ondeugend!' (Valt als) maat 62 Mag meteen weg voor 4 (exclusief verzendkosten)
Rood rompertje met witte tekst 'Lief!' Staat maat 62/68 in, maar valt echt als maat 50! Ook deze mag meteen weg voor €4 exclusief verzendkosten Het model ziet er een beetje apart uit op de foto, maar hij ligt gewoon een beetje raar op de grond Is echt een heel normaal rompertje, en heeft ook een echte rompertjes-vorm
Aantal Nijntje kleertjes die Damien niet meer draagt of niet meer past; -Groen broekje met Nijntje op de linkerpijp -Wit/beige broekje -Blauw/wit gestreept shirtje -Groen shirtje (zit een vlekje op! geen idee of dat er nog uit gaat!) -Wit shirtje -Wit hemdje met rode letters Mag meteen weg voor 10 exclusief verzendkosten. Verzendkosten voor dit pakketje bedragen 4,95 omdat ik het echt niet door de brievenbus ga krijgen
-Groen broekje van Name It -Blauwe korte broek van Prenatal -2 Witte broekje van LOGG (H&M) -Bruin + wit broekje (Geen merk) Mogen meteen weg voor 10 exclusief verzendkosten (Verzendkosten zijn 4,95, past niet door de brievenbus)