Bij de wibra hebben ze ( vanaf vandaag ) de skippy koe te koop staan voor maar 9,99! Ook een loopauto hebben ze voor 9,99!
Die skippykoe heb ik vorig jaar bij de Wibra gehaald. Was hij ook 9,99. Hij is erg leuk en een stuk goedkoper als bij andere winkels
Ja super leuk he! Stond gister gelijk voor de deur. Zoontje is er helemaal blij mee! Stond in een speelgoedgids voor 25
Loopauto scheelt, oudste met 9 maanden al. En jongste pas met 17 maanden. Skippie koe rond 2 à 3 jaar
Mijn zoontje is ook nog te jong voor de skippy koe maar heb hem wel alvast gehaald. Tegen de tijd dat ie het een beetje kan en dat hij de leeftijd ervoor heeft krijgt hij die. Die skippy dingen vind ik best prijzig overal.
Hoe bedoel je de orginele skippy koe?? Heb ze ook wel in een winkel gezien waar ze veel duurder zijn maar er hetzelfde uitzien
Van mij mag 'ie voor het prijsverschil best wat anders zijn..ik vind hem nog steeds leuk en vermoed dat kind dat straks ook zal vinden (en dat het kinderen niet uitmaakt of ie origineel is of niet...).
@ lovelymy, ik bedoel deze Boe de Koe de Skippykoe van Hippy Skippy deze vind ik net wat echter en leuker. @ Dramaqueentje, ik snap je hoor. En die mening deel ik ook wel. Alleen ik ben zelf een 'koeiengek' dus ben in dit geval kritisch
Haha, ieder z'n ding toch? Ik kan me goed voorstellen dat je als koeiengek toch een voorkeur hebt voor een van de twee. Ik had de originele nog niet eerder gezien, blijkt nu... Voor dezelfde prijs had ik zelf denk ik toch voor de Wibra variant gegaan, die vind ik wat schattiger, maar is idd een kwestie van smaak!