Hey meiden, ik heb een vraagje. Ik heb sinds gister helemaal onder in me buik? richting de lies een heel drukkend gevoel wat ook een klein beetje pijnlijk is. Het is echt zon gevoel alsof je ei op knappen staat bij een eisprong. Ik heb gister zelfs nog maar een ovulatietest gedaan die natuurlijk negatief was, logisch want hij was vorige week hartstikke positief. Maar vroeg me af of ik niet nog een verlaat ei er achteraan had ofzo haha vandaar de test. Maar weet iemand wat dit kan zijn? Spontaan zwanger worden zit er hier bijna niet in, door het slechte zaad van mijn mannetje.. Maar ik begin nu toch wel een heeeeel klein beetje te twijfelen of het toch niet raak is, en ik heb zelfs al aan een bbz gedacht door de pijnscheutjes. We zijn gister ook maar gestopt met de seks want het klaarkomen zorgde voor krampjes die niet fijn waren en vond het toen toch wel eng worden. Ik ben benieuwd of meer mensen dit herkennen. Smak Shantii
Wil eerst even het weekend nog aan kijken. Lig niet te kronkelen van de pijn hoor, het valt me alleen op.. Dacht is eventjes vragen. Mocht het na het weekend nog zo erg zijn dan bel ik anders me gyn wel of ze een echo kan doen. Maar was benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft. In iedergeval wel bedankt voor je antwoord ..
Het is wel vreemd zo snel na je eisprong! Ik kan je helaas ook niet verder helpen... Toch maar even bellen na het weekend als het dan nog niet over is! succes!
dit gevoel had ik iedere keer na mijn ei en bleef tot ongi denk dat je nog eventjes geduld moet hebben, met een echo zullen ze nog niet veel zien
Heb dit wel een keer eerder gevoelt maar dat was na de terugplaatsing van ons bevruchte eitje. Daarom sta ik er nu ook zo van te kijken. Als het maar geen misse boel is.. Maar dat zal vast en zeker wel niet. Teminste daar gaan we maar niet van uit. Hoop in iedergeval niet dat dit iets nieuws is voor elk volgende maand na me eisprong hihi.
ik ken het ook niet sorry...maar ik heb ook helemaal niet mijn eisprong gevoeld..ff afwachten denk ik? vervelend maar toch maar ff afwachten?
Hey, Het gevoel herken ik wel, ik ben er nog nooit voor bij de dokter geweest. Maar misschien is het bij mij anders,....misschien staat bij mij me eierstok ook wel letterlijk op knappen??? (PCO's)
Hee, ik ken het gevoel ook wel een beetje.. Bij mij begint het af en toe een weekje voor m'n nod. Gevoel alsof m'n ei komt, of hele vroege ongikrampen. Maar helaas kan ik je ook niet vertellen wat het is, sorry.