Ik wil een dagje naar Utrecht en zou een deel met de auto willen doen en het laatste stukje met de trein. Wie heeft er tips voor mij? Parkeren bij het station van de betreffende plaats heeft dan wel de voorkeur.
Utrecht overvecht kan je ook gratis parkeren maar als je in het donker terug moet vind ik het daar nooit zo fijn
En de stad in is niks? Ik vind het ideaal om bij hoog Catharijne te parkeren, dan loop je zo het winkelcentrum in. Soms als het druk is parkeer ik bij Westraven en dan met de tram naar het centrum. Voordeel daarvan vind ik dat het pal naast de A12 is en de met de tram snel in de stad bent.
Je zou dan kunnen denken om via de A30/A12 te gaan en dan vanaf Driebergen-Zeist met de trein te gaan. Overvecht kan ook hoor, maar niet heel veel parkeerplaats.
P+R Westraven en dan met de tram. Geen idee alleen of dat handig is vanuit Apeldoorn. Ben niet zo topografisch onderlegd .
Ik zet mn auto altijd in kanaleneiland. En dan in de woonwijk tegenover het winkelcentrum/naast de trambaan. Is gratis. Vanaf daar is het 2 haltes met de tram en je staat bij het station. Met mooi weer loop ik het stukje.
Haha waarom niet? Ik parkeer daar al 15 jaar nog nooit iets gestolen of iets dergelijks. Alleen vind ik het in het donker dus niet zo prettig.
Ik zou voor P+R Utrecht Science Park gaan. Direct naast de A28. Kun je parkeerticket + reizen voor 5 personen kopen voor ik meen €5 of €6. De tram tussen Science Park en Centraal rijdt op dit moment niet vanwege werkzaamheden, maar met bus lijn 28 rij je rechtstreeks naar de binnenstad.