dag 69 met een redelijke cyclus van 33

Discussie in 'NOD forum' gestart door winoa, 20 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winoa

winoa Lid

8 apr 2016
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben nu gewoon al 37 dagen overtijd 😑 ik had al voor de 2e keer ongesteld moeten zijn!!!
    wel al een paar weken krampen alsof ik hebig ongesteld ben maar er gebeurd niets !
    paar keer een druppel bloed verloren de afgelopen 2weken maar niets wat ook maar lijkt op ongesteld zijn. terwijl ik een cyclus van ongeveer altijd 33 dagen 2 weken geleden nog een test gedaan gehad en natuurlijk negatiev zoals alle testen ervoor !

zijn er vrouwen die dit soort rare cyclussen ook wel eens hebben gehad .

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ja ik. Mijn cyclussen zijn normaal 25 dgn maar dat werd in 1e instantie steeds korter. En toen ineens cyclussen van 48 dagen. Ik verlies ook een drupje bloed midden in die lange cyclussen. Mijn gyn kon niets geks vinden. Ik vermoed zelfs dat mjjn immuunsysteem van slag is. Maar hoe of wat weet ik niet. Vervelend dat jij dit ook hebt! Ben je al bij de gyn geweest?

3. winoa

winoa Lid

8 apr 2016
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb een doorverwijzing gekregen voor het ziekenhuis (in januari 2016) voor de gyno
    zijn nu 2 jaar bezig en 1 miskraam vorig jaar maart.
    alleen is het probleem dat ik niet geholpen wordt omdat ik 5/6kilo te zwaar ben. ( verzekeringstecnisch) dus zolang ik niet een bepaald gewicht heb wordt ik niet geholpen/onderzocht enz.
    en voor hulp ivm overgewicht ben ik ook bezig geweest en die krijg ik ook niet omdat ik niet zwaar genoeg ben !!
    dus zit in niemandslands en moet echt zoveel moeite doen om af te kunnen vallen 😞 ( probleem dat ik te weinig en onregelmatig eet door werk )
    ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen

4. Vlinder84

Wat vervelend! Is er een diagnose gesteld zoals pcos?

5. winoa

winoa Lid

8 apr 2016
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee want ze doen nog helemaal niets 😞 geen enkele onderzoek niets

6. Vlinder84

Nou ja dat vind ik echt heel raar! Wat is je bmi? Mag je ook in een pm sturen trouwens.

7. Jerels

Jerels Niet meer actief

Ik herken het ook. Ik had weleens 7 maanden op rij een cyclus van 31 dagen. Opeens bleef het uit (en niet zwanger) en duurde het 57 dagen. Daarna kwam mijn oude cyclus weer terug. Ik weet hier niet precies de reden van (misschien dat mijn ene eierstok die maand geen eitje had die was gesprongen. Of was het vermoeidheid/stress). Vond het wel fijn dat mijn lichaam zelf het daarna weer op orde kreeg. Hopelijk is dat bij jou ook!

8. winoa

winoa Lid

8 apr 2016
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn bmi is 36,3 en moet een bmi hebben van 35

dit is de 2e keer dat het gebeurd ( 2 cyclussen hiervoor 67 dagen en toen 35 en nu weer aan het wachten inmiddels dag 69
    terwijl ik ervoor constant een cyclus heb van 33 dagen

9. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Omdat losse NOD topics niet zijn toegestaan doen we dit topic dicht.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina