Ronde 3 is officieel aangebroken!! mijn 2e officiéle natuurlijke menstruatie is weer voorbij!.. moet wel eerlijk zeggen ik merk er helemaal niets van dat ik ben gestopt met de pil!... ben wel al 3x in 3 weken goed ziek geweest (maar dat heeft volgends mij niets met de pil te maken) maar goed nu ik er wat langer af ben wordt het ook allemaal wel echter vind ik zelf! (kans wordt toch elke keer beetje groter) voor me gevoel is me lijf nu wel hormoon vrij ... 2 mooie cyclussen gehad 25 en 26 dagen dus ik mag zeker niet klagen! EN!!...... een eisprong gevoeld! toch fijn dat dit forum er is anders had ik echt niet geweten hoe dat zou moeten voelen hihihihi (blond van nature! ) maar goed dames in ronde 3 suc6 allemaal en klets maar raak hier Ik doe mee!
Spannend is dat he! Fijn dat je cyclussen op orde zijn..die van mij zijn vrij lang maar ook vrij regelmatig.. Op een of andere manier voel ik me nu een beetje anders, dus wie weet..
nou idd duimen!! jah ben echt blij met die super strakke cyclus! al lees ik hier wel veel dat het nog alle kanten op kan maar goed ik ga er niet van uit! en dat na 8 jaar pil
"april weet wat ie wil" hmmm... in deze context krijgt "maart roert zn staart" opeens ook een heeele rare bijklank.
Echt goed dat je cyclus gelijk op gang is en regelmatig is, dat is echt mazzel. Spannend zeg ronde 3. Ik ben nu met ronde 4 bezig. Ik had ook gelijk een regelmatige cyclus, niets van ontpillen gemerkt. Eisprong gevoeld en in ronde 2 voor de zekerheid ook ovu-testen gedaan. Ik zal voor je duimen dat het deze ronde raak is!! Liefs Mamaloe
ik duim voor jou voor ronde vier zie dat jou pendel ook aangeeft in mei ben idd wel bij dat t allemaal gelijk goed loopt ga er weer vol tegenaan deze ronde ben alleen niet zo van de ovu testen enzo! eerst maar is gewoon proberen zonder hulp en als het echt lang duurt zal ik daar wel mee starten maar ben blij dat ik zoiezo mijn eisprong heb gevoeld toch prettig! jij ook suc6!!