Hallo allemaal, ik ben zo benieuwd of er 30+sers op dit forum zijn, veelal zie ik in topics toch jongere meiden voorbij komen. zelf ben ik 33 en heb eerst gewerkt, een poging op de cariereladder gewaagd maar ook vooral gereisd en op mijn 31e voor het eerst mama geworden... nu staat mijn leven in het teken van gezinsleven en waren kinderen eerts aarzelend bij mij of wat vaker voorkwam: JANKEN!!! als tante snoet nog maar keek, ga ik nu op in de belevingswereld van peuters en hoop ik dus vurig op nog meer uitbreiding (3 lijkt me leuk maar in m'n hart plek voor 100) mijn werk is belangrijk en vind ik zeker nog de moeite waard maar is geen eerste prio meer. wie herkent dit en kletst er met me mee? ik hoop op een vruchtbare topic!
Hey snoetetoet, Ik wordt volgende week 33! Ik ben eind oktober gestopt met de pil en we gaan nu voor ons 1e kindje. Vind het elke ronde weer spannend! We hadden eigenlijk al wel eerder kinderen gewild, maar mijn man en ik wilden ook allebei dat ons leven qua werk, woning en dergelijke grotendeels op orde zou zijn. Dus vandaar dat we nu net gestart zijn.. Ik hoop op een heel vruchtbaar 2010 voor ons! Greetz Bianca
Hier nog een 33 jarige! Ook sinds kort bezig voor de eerste en net als snoet was/is reizen een belangrijk deel van mijn leven.nu 3 jaar samen met mijn schatje en die biologische klok begon opeens te tikken.we willen graag kinderen,dus de knoop moest toch een keer worden doorgehakt. nog wat mooie vakanties voor de boeg waar we extra intens van gaan genieten en hopelijk wordt dit de laatste verre reis voor de komende tijd. Leuk om hier leeftijdsgenoten te treffen en ervaringen uit te wisselen en natuurlijk om met elkaar mee te leven!!
Ik ben ook 33!! Dus er zijn volgens mij heel veel meiden boven de 30 met nog een heel vurige kinderwens...Wij zitten nu in de eerste ronde en kan niet wachten tot de eerste week van februari weer voorbij is...en hopelijk mogen we dan positief testen. Veel succes iedereen!
Mag ik ook meedoen? Ben wel geen 33 meer (helaas hihi) maar 35. Heb een zoontje van 21 maanden, geboren in april 2008, en wil nu heel graag nog een kindje! Heb een onregelmatige cyclus dus lastig te voorspellen qua vruchtbaarheid. Destijds was ik in ronde 2 zwanger en ben heel benieuwd of het nu sowieso nog gaat lukken....
Ik hoor net bij de club, ben in december 30 geworden Wij hebben ook eerst ons eigen leven geleefd, gestudeerd en gewerkt nu zouden heel graag ons geluk beproeven in baby-land! Ik heb altijd een kinderwens voor in de toekomst gehad, in oktober besloten om spiraal te laten verwijderen (tja je moet ergens beginnen) en er is nu al geen houden meer aan hahaha, IK WIL GRAAG EEN KINDJE.... Wat kan dat gevoel snel opkomen zeg! Nou ja en nu maar afwachten of het ons gegund is, spannend hè?
Hoi hier iemand van al 36!!! Met een hele grote wens voor een 2e wondertje. Wij zitten nu in de 5e ronde. Ik ben wel een beetje bang dat het allemaal niet meer zo snel gaat. groetjes Jootje
Hallo, Ik ben 35. We hebben al drie kinderen, en werden eind vorig jaar blij verrast met een ongeplande zwangerschap. Helaas liep dat uit op een miskraam, nu is de wens voor een vierde kindje heel sterk geworden. Hopelijk wordt 2010 een prachtjaar voor ons allemaal... Groeten, MVL
Hoi hoi Ik ben bijna 32! Mijn vriend en ik kennen elkaar nu bijna 2 jaar. We wonen nu een half jaar samen. Omdat hij al 38 is en ik een hele onregelmatige cyclus heb hebben wij besloten om zo snel mogelijk proberen zwanger te worden. 10 mei ben ik gestopt met de pil. Het is nog niet gelukt ondanks temperaturen en ovulatietesten...maar ja als je weinig eisprongen hebt....
aan iedereen: wat een leuke reacvties allemaal! hoop dat we elkaar een beetje op de hoogte houden en gaan volgen.... in iedergeval iedereen heel veel succes, ook al is leeftijd op den duur wel een issue, ik heb ook genoeg mensen om me heen die dat tegendeel bewijzen (schoonzus is 40 en verwacht ieder moment de tweede) maar ik denk wel dat het iets minder vlot gaat... anyway toty toy toy allemaal!
hallo allemaal, ik ben 31 jaar. mijn vriend en ik zijn bijna 2 jaar bij elkaar en wonen 1 jaar samen. dit is onze 3de ronde voor een eerste kindje. ik heb begin van de maand een vmk gehad. en ik ben nu weer 2 dagen overtijd. dus het is spannend. heb wel het gevoel dat ik ongi ga worden. ik heb hiervoor een relatie gehad en ik probeerde toen ook zwanger te raken en dat is al 4 jaar geleden. ik wens iedereen succes met zwanger worden. ik zal duimen. en degene die zwanger is gefeliciteerd.
Nou dan zal ik de oudste wel zijn...bluh ik word in feb 39!!! Heb al 2 fantastische jongens van 6 en 4 en heb afgelopen dec een miskraam gehad, helaas. Ga er nu weer vol goede moed tegenaan en heb gelukkig net mijn eisprong weer gevonden na veel getest (heb aan de vorige zwangerschap ook nog een cyste overgehouden die de boel in de war kon schoppen) dus ik hoop snel weer (gezond) zwanger te zijn want zoals je wel begrijpt begint voor mij de tijd nu echt te dringen, dus jij kunt nog wel even (Kreeg mijn 1e vlak voor ik 33 werd dus dat kan nog prima) Zijn er toevallig nog dames die mij qua leeftijd voorbij gaan????
hey pep, zoals ik alschreef.... mijn schoonzusje van 40 verwacht er ook 1.... tis zo ontzettend leuk! ik weet dat ik nog ff te gaan heb hoor! maar ik vind het leuk om ook de 30+ers in beeld te krijgen. misschien brutale vraag (en daar hoef je dan ook geen antwoord op te geven hoe kwam je er achter dat je een cyste had na je laatste zwangerschap?
Hoi dames, Ik word volgende week 37. We gaan nu voor de 2de. Bij de eerste was het in ronde 1 raak....zitten nu in ronde 3. Ben benieuwd. Succes iedereen met zwanger worden! Charlie
Daar ben ik ook benieuwd naar. Ik ben namelijk redelijk hormonaal na mijn vorige bevalling, haaruitval nog steeds, vaak grote pukkels en gewoon stemmingswisselingen. Ik vraag me wel eens af of alles ok is daaronder bij mij. Maar ik denk dat je met een cyste toch wel onderbuikpijn hebt en zware menstruaties? Misschien wil je er wat over vertellen. Thanks, Charlie
Jootje, hier dezelfde situatie en je beschrijft mijn huidige gevoelens precies...heb er ergens ook twijfels of het wel binnen een jaar raak gaat zijn. Toch die leeftijdsgrens van 35 of zo... Nou ja we zullen zien. Charlie