Veegje bruin slijm

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kleintje88, 31 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ja mijn menstruatie is doorgezet..
    Nou ja doorgezet?
    Normaal zit mijn maandverband altijd onder het bloed nu is het maar een heel klein beetje en soms zelfs helemaal niks :S
    Maar als ik op de w.c zit dan komt er wel gewoon helderrood bloed uitgelopen... Dus vind het wel "apart" aangezien ik normaal meer verlies...
    maar goed denk dat ik het zo fijner vind dan wanneer het eruit vloeit zeg maar....

2. liano

liano Actief lid

8 jan 2009
    120
    0
    0
    hey kleintje

dat is minder! hopelijk volgende maand wel raak! ik ga voor je duimen!

3. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Oh jammer, het had ook positief kunnen uitpakken hé, wilde je gewoon even het hart onder de riem steken. Maar goed, je weet nu wel waar je aantoe bent, nu de menstruatie door heeft gezet. Ik denk echt dat het met je ziekenhuis opname te maken heeft, als ik alles zo lees van je herken ik dit, ik had dit vlak na mijn miskraam. Het lichaam is ontregeld geweest en heeft even tijd nodig, vandaar dat je menstruatie nu even anders dan anders is. Als je het niet vertrouwd ga dan anders even bij je huisarts langs, misschien steld dat je een beetje gerust. Komt goed!

Groetjes

4. happymama

happymama Niet meer actief

hey kleintje las het nieuws van de duivel :evil: :evil:
    erg jammer weer zeg ! hier ook weer :evil: .
    maar je hebt ook wel ff een rot maand gehad he
    dus nu moet t gewoon lukken we gaan er weer voor!
    sorry als ik te posi klink :oops:
    maar zo ben ik ik houd snel weer moed !
    succes

5. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    hoi kleintje
    jammer dat de :evil: er zijn maar hou moed en mischien lukt het de volgende ronde wel ik hoop het zo voor je en voor de rest natuurlijk ook maar ik las ook dat je in het ziekenhuis en zo heb gelegen :( en dat zal er alemaal wel mee te maken maar kom op op naar de volgende ronde

gr patricia

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Van de ene kant ben ik misschien wel "blij" dat het deze maand niet is gelukt aangezien ik in het ziekenhuis heb gelegen en een aantal dagen niet heb gegeten enz gewoon niet helemaal goed ben nog steeds niet, ik zou me dan enorm schuldig hebben gevoeld tegenover de "kleine" zeker als er op een later tijdstip nog wat mis zou gaan..
    Maar van de andere kant hoop je het natuurlijk wel :p

Mijn menstruatie is nu weer normaal dus waarschijnlijk heeft hij idd gewoon wat opstartproblemen gehad....
    We gaan vol goede moed verder en zien wel wanneer het ons gegund is :) We hebben natuurlijk ook nog wel de tijd (ben bijna 21) dus we wachten geduldig af....

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meid, ik snap wel dat je van de ene kant 'blij' bent v.w de situatie in het ZH en van de ander kant is het inderdaad ook wel weer jammer. Op naar een nieuwe ronde en hou de moed erin!
    Enne...dat je bijna 21 bent en dus nog jong wilt natuurlijk niet zeggen dat het nog super lang mag duren...Ook jij wilt graag kindjes en dus mag je het jezelf net zo snel gunnen als iemand die ouder is.

Liefs!

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ja oke daar heb je gelijk in :)
    en het liefst ben ik ook vandaag zwanger dan morgen om het zo maar even te zeggen ;)
    Maar tja bij iemand van 30 tikt het klokje natuurlijk harder dan bij mij... Al willen wij het natuurlijk ook super graag!
    Maar het komt zoals het komt en wachten geduldig af :)

9. aannaa

aannaa Lid

15 jan 2009
    91
    0
    0
    Verpleegkundige
    Hee Lady's
    Ik heb nu 5 dagen wat buine afscheiding... Kan dit ook een zwangerschap betekenen? Er is totaal geen helder rood bloed te zien!

Deel Deze Pagina