is het nog de moeite waard om daarheen te gaan? Hebben ze nog leuke dingen of verkoopt iedereen het zelfde En als jullie erheen gaan naar welke hal(len) gaan jullie dan en wat halen jullie
Ik ben er 2 keer geweest en vind het verschrikkelijk. Ik snap echt niet waarom ik een 2e keer gegaan ben. Maar ik hou ook niet van drukte, over markten strompelen en kraampjes met mobielreparaties. Heb er wel een schilderij, waterfonteintje en een tuinkabouter vandaan
Ik houdt van rommel markten en zwarte markten maar deze vond ik dus echt niks aan. Veel te groot en alles is t zelfde. Elke 2 meter staan kraampjes met dezelfde jassen bijv. De een vraagt 100 de ander 80 en de ander weer 210. Niks aan
Opzich best wel leuk! Je kunt er een hoop dingen kopen. Zoals olijven, noten, groente, fruit, Turkse pizza, scheermesjes, make up, kleding, speelgoed en nog veel meer andere dingen. Ze hebben ook een Chinatown. Vind het wel de moeite waard om 1x in de zoveel tijd heen te gaan. Ik woon er in de buurt. Vroeger ging ik elke maand wel
Om een keer te kijken is het leuk maar meer ook niet. Alles kun je ook op de markt kopen of bij die euro wi kels in de stad. Het is gewoon grappig om eens te kijken.