Ik was ook ongeveer 16 aangekomen (ben maar gestopt met kijken op een gegeven moment) en mijn kleintje was 3200 gram, gemiddeld dus en dan ben ik zelf te zwaar en heb ik grotere kans op zwaare kindjes... zeggen ze.
hahaha nee hoor, bij mij zei het niks. Ik ben ruim 23 kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschap. En ik heb een super klein kereltje gekregen. 47 cm en 3190 gram
Eerste zwangerschap, 9 kilo aangekomen, T.ommy was 3080 en 52 cm, Tweede zwangerschp, 9 kilo aangekomen, N.oah was 2700 gram en 46 cm. Liefs Suzanne
Van de eerste ben ik 30 kilo aangekomen en woog ze 4450gr... (kilo's in 3 weken op 4 kilo na kwijt, rest na 3 maand) Van de tweede ben ik 12 kilo aangekomen en hij woog 5100gr.... (kilo's in 7 dagen kwijt) Dus zegt helemaal niks naar mijn idee...
Ben zelf opgehouden met wegen toen ik richting de 80 kilo ging .... Voor mijn zwangerschap woog ik 63 kilo. Onze zoon woog 3600 gram. Denk dus niet dat er een relatie is, maar denk wel dat vrouwen die relatief licht zijn en dus ook relatief minder reserves hebben, juist meer in gewicht aankomen tijdens de zwangerschap.
ik ben meer als 30 kilo aangekomen, onze zoon was 48 cm, en woog 3040 gram bij de geboorte, een klein manneke dus. gewicht zegt dus niets.