veel aangekomen!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door tycoon, 5 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tycoon

tycoon Lid

26 dec 2006
    90
    0
    0
    hellevoetsluis
    hoi dames..

mijn dochtertje is in een week tijd 460 gram aangekomen ik vind dit echt veel bij cb zeiden ze dat dat kan gebeuren met bv iemand ervaring mee ?

ben ook wel een beetje trots dat ik toch goeie melk maak :)

2. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bij ons ging het in het begin ook super hard. Ik belde de lk omdat hij per dag inderdaad aankwam wat het cb per week aangeeft. De eerste 2 maanden ging echt super hard. Maak je dus geen zorgen.
    Op het borstvoeding.com staat een groeicurve speciaal voor bv, je kunt hem daar ook invullen. Kun je 'zien' hoe je kindje het doet tov de bv curve...
    Lekker trots blijven!

3. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
    Hoi, ik heb dezelfde ervaring met Arend. Hij groeide vanaf week 1 erg hard. Soms ook wel bijna een pond in de week. Nu komt hij wat minder snel aan. Arend is een flinke jongen, met 9 weken woog hij 6,4 kg en was hij 61 cm lang. Bij de geboorte was hij 3400 gram. Maar volgens de verschillende curves zitten we mooi boven het gemiddelde en is Arend niet te zwaar. Ik maakte me ook wel zorgen in het begin, maar volgens het cb gaat alles prima. Het verschil met andere babies van zijn leeftijd is soms alleen best wel groot, ook om te zien. Arend is al echt een kindje met een volle bos haar en een lekker stevig lijf. Sommige babies zijn wel twee kg lichter! Maar ja, dat kun je hebben met borstvoeding.

Als je kindje veel aankomt zeggen ze wel eens dat je geen melk hebt, maar slagroom! :D

4. marsja

marsja Actief lid

26 mrt 2007
    114
    0
    0
    Ik had het bij mijn eerste. Eerst commentaar van het cb dat ik de voedingen moest minderen omdat hij teveel aankwam en een paar weken later moest ik flesje bij gaan geven omdat hij te langzaam groeide. Ik ben lekker gewoon doorgegaan zoals ik al deed :) En nu is het een magere spriet van 9,5 jaar die me helemaal arm eet :)

Marsja

5. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Jelte had het ook in het begin , groeide rustig 500 gram per week. Joh, wees blij, dat hij het zo goed doet ,bovendien van bv kunnen ze nooit teveel krijgen.

6. tycoon

tycoon Lid

26 dec 2006
    90
    0
    0
    hellevoetsluis
    oke meiden weer bedankt voor de info! toch handig zo n site!

Deel Deze Pagina