Hallo, Ik wil graag de ameda borstkolf gaan proberen maar weet niet waar ik die kan kopen, wie kan me helpen? De borstkolven van Avent vind ik niets ik heb de handkolf en de electrische. Heeft er iemand ervaring met de ameda? Groetjes
Hier kun je hem o.a. kopen http://www.vosmedisch.nl/ameda_koopkolf.htm http://www.borstvoedingswinkel.nl/reind ... ductID=128 Ik heb er zelf geen ervaring mee. Mischien is het handig om hem eerst te huren ? Dat kan op de eerste link. Volgens mij is het zo dat als je hem daarna wilt kopen het bedrag wat je aan huur hebt betaald van het aankoopbedrag wordt afgetrokken ( dat weet ik niet zeker dus wel zelf nog even navragen) Mijn lk zei trouwens wel dat het een prima kolf is.
volgens mijn kun je de ook huren bij een thuiszorg winkel kun je ven kijken of hij je bevalt zo ja kun je hem altijd nog kopen dat elektrice moet je dan huren en de losse onderdelen kope
Ik heb 'm gekocht via www.borstvoedingswinkel.nl Net vanochtend binnengekregen en geprobeerd. Ik kolfde eerst ook met de hand, die van Avent en ik was bang dat ik met de Ameda dat siliconen borstschildje zou missen, maar dat is totaal niet zo. Je kunt zelf het aantal pompjes per minuut bepalen en het vacuum.Het vacuum trekt juist nog meer met de Ameda dan met de Avent handkolf. Plus dat je niet zo'n kramp krijg in je handen. De eerste 5 minuten waren wennen, maar toen ging het als een tierelier en straalde het eraf! SUPERAPPARAAT!
@Joaney: had je meer opbrengst met een dubbele electrische kolf dan handmatig ? Of iemand anders die daar antwoord op heeft ?
@nemo: ik had net gevoed, dus uit mijn ene borst kwam maar weinig, maar uit die andere borst kwam meer dan anders! Ben nog maar kort bezig met kolven en normaal haal ik er met de hand 120 uit (dus 60 p/b), maar nu haalde ik er 80 uit op links! @daffie: Hij kan niet in de magnetron, tenminste er staat bij dat de onderdelen niet in de magnetron kunnen, dus dan neem ik aan dat hiermee ook de magnetronsterilisator bedoeld wordt...
ik heb ook de ameda....heb geen magnetronsterilosator dus doe hem gewoon in kokend water. verder ben ik echt superblij met het ding..ik kolf wel borst voor borst en niet gelijk want dat vind ik maar lastig en dan is mijn opbrengst minder. Succes\PS: ik heb hem tweedehands gekocht via marktplaats