Goeienavond, Op 7 oktober heb ik een mk gehad met 9wkn. Vanmiddag dus ruim 5 weken later heb ik een positieve test in handen. Maar hoe weet ik nu zeker dat ik zwanger ben en dat het geen hcg van mijn vorige zwangerschap is? Ik heb 'n vk gebeld, kon mijn eigen vk nl niet te pakken krijgen en die vertelde mij dat ik zeker zwanger kan zijn. Vooral omdat ik 'n spontane mk heb gehad en geen curretage. Om er zeker van te zijn dat ik zwanger ben kan ik over 3 weken een afspraak maken voor de echo. Dus dan weet ik pas over 3 weken of ik echt zwanger ben. Ik heb ook wel eens gehoord dat je bloed kan prikken op voor de hcg waarde en dat ze dan aan de hoogte kunnen zien of je nu wel of niet zwanger bent. Is dit waar? Ik baal er nu zo van dat ik bijv 2 wkn na mijn mk geen test heb gedaan en dat die neg. was. Dan wist ik nu met 100% zekerheid dat ik zwanger ben. Alvast bedankt. Liefs, Patries
hoi Patries, als je miskraam gewoon is verlopen en het bloeden is gestopt dan ben je nu gewoon weer zwanger hoor. Ik snap dat het onzeker is en moeilijk te geloven. Maar probeer gewoon geduld op te brengen tot de echo. Mirjam