Dat valt alleen met zekerheid te zeggen als dat getest was? Maar van zwangerschapsdiabetes hoeft de moeder niet dikker te worden, over het algemeen krijg je dan wel een baby met hoger geboortegewicht.
Nou ze hebben me wel raar geprikt hoor.. heb een hele bloeduitstorting op mijn arm, maar ja. Waarschijnlijk toch dinsdag pas de uitslag.
Wat raar dat ze dat niet via een vingerprik hebben gedaan? Ze hebben dus 2x via je arm bloed afgenomen?
Ja idd, 2x via mijn arm.. 1 keer links en 1 keer rechts hahaha. Snap ook niet waarom geen vingerprikje, maarja..
Ja eerst met vingerprik, uitslag was 120. Daarna nuchter bloed afgenomen, ontbeten, een uur later bloedafname. Dan middagmaal en een uur later weer bloedafname. Idd hoeft de moeder over het algemeen niet dikker te worden, maar in mijn geval was het eerder ik dan de baby.
ok, hier ook hoor.. Vooral zoete dingen als ranja enzo.. Maar hou me nu maar in met enkel water, want anders vliegen de kilo's helemaal eraan!
als ze echt bloed afnemen ipv vingerprikken.. gaan ze kijken naar een gemiddelde... en waarschijnlijk ook de losse waarde.. Maar in het bloed kunnen ze ook een gemiddelde suiker meten van de afgelopen 3 maanden. (dacht leg het ff uit) Liefs Jazzie
Nou dames, Ik ben terug van de vk.. Mijn suiker is perfect, dus 1 zorg minder. Mijn baarmoeder groeit op schema dus daar komt het ook niet vandaan. Ik houd geen vocht vast, hier zit het gewicht dus ook niet in.. En ik wordt niet dikker (afgezien van mijn buik) dus ze staan allemaal voor een raadsel. Vandaag daar op de weegschaal een gewicht van 85 kilo. Afgelopen 3 weken dus 7 kilo aangekomen. Afgelopen 7 weken in totaal 12 kilo aangekomen. Als het niet veranderd wil ze mij naar een dietist sturen, maar wat mij betreft is het niet nodig. Zolang het het kindje niet schaadt... Wat denken jullie?