Herkenbaar, ik ben de afgelopen 5 jaar veel afgevallen (van 110 naar 81 kilo) maar zie het zelf nog steeds niet echt.1 week terug termijnecho gehad en kreeg daar de opmerking dat ik zulke spillepoten had. Uhm uitwendige echo lukte toch echt niet door m'n speklaag/zwembandje die de gyn al verbaasde want je bent helemaal niet dik! Maar de van foto die we diezelfde dag maakte moest ik echt even slikken. Ben ik dat? ja dan is het toch echt wel te zien dat ik flink ben afgevallen,en ineens besefte ik dat ik mezelf nog steeds als dat dikkertje zie.
Heel herkenbaar! Wat een topprestatie zeg, zoveel afvallen! Ik zie het eigenlijk nu pas echt nu ik weer wat ben aangekomen (niet veel) en foto's terug kijk van toen ik op m'n dunst was. Misschien zie je het verschil als je foto's naast elkaar gaat zetten? Of als je gaat winkelen en net weer andere kleding koopt dan toen je wat meer woog?
Herkenbaar! Ik vond mezelf echt weer heel leuk na mijn laatste zwangerschap. Ik kon mijn kleding weer aan. Maar als ik nu fotos zie van vorig jaar zomer schrik ik me rot. En besef ik dat iets aan kunnen niet betekend dat het ook past. In mijn hoofd was ik weer slank maar dat was ik dus echt niet. Daardoor ben ik nu wel eens onzeker of het beeld nu in mijn hoofd wel klopt met de werkelijkheid. Ik vraag mijn man ook af en toe wel als we op een terras zitten ben ik slanker/ dikker dan die persoon die langsloopt. Of zijn mijn benen dikker of dunner dan de benen van die? Ter bevestiging voor mezelf of mijn plaatje nu wel klopt.
Zeker herkenbaar! Ik ben 45 kg afgevallen, maar zag dat pas zelf na ongeveer 2 jaar. Kocht ook tot die tijd kleding maat 48/50 ipv de 42/44 die ik nodig had. Het heeft mij geholpen om naar foto's van mezelf te kijken van voor, tijdens en na het afvallen.
Ja, daar heb ik dus echt last van (gehad). Het heeft echt lang geduurd voor ik besefte dat ik echt te dik werd. Denk zeker idd wel een jaar.
Ja, dat heb ik dus ook. In mijn hoofd ben ik lang zo dik niet als in het echt. Als ik dan een foto zie schrik ik mij rot.
is heel normaal!!! en herkenbaar ik ben 80kg afgevallen en toen ik net stabiel was ging ik alsnog met kleding kopen naar de grote maten... je raakt er vanzelf aan gewend, als ik foto's terug zie denk ik nu: hoe heb ik ooit zo kunnen leven?