Ik ben 20kg afgevallen en mijn huid is echt slap, zeker billen, buik en bovenbenen. Ik smeer nu met verstevigende lotion van Nivea maar dat helpt niet. Wie heeft hier ervaring mee, wat kan ik het beste smeren zodat de boel weer wat steviger wordt?
Ik vrees dat je huid niet heel veel steviger word van smeren.. teveel huid is teveel huid.. ik heb er helaas ook last van na 14 kilo eraf.
Niks helpt...ben zelf nu ook 30 kilo kwijt en het enige wat echt helpt is een operatie ...teveel huid is gewoon teveel huid.
Helaas zal niks helpen. Als je veel afvalt krijg je een veloverschot(slappe huid) en dat train of smeer je helaas niet weg
Nou dat geeft moed haha. Het is niet héél dramatisch hoor, maar het valt me gewoon op dat het slapper is dan voorheen (logisch natuurlijk). Een operatie ga ik echt niet aan beginnen, dat is helemaal niet nodig ook. Maar goed, ben zo te lezen gelukkig niet de enige!
wat soms wel helpt is tijd. en niet te zachzinnige wrijven. goed die bloedsomloop op gang brengen. je smeert het er niet strak mee maar je zal zien dat naar mate tijd (maanden) verstrijkt het misschien nog wel btje beter wordt.
Ik ben zelf bijna 40 kilo kwijt dus ken het helaas wel.. Mij werd aangeraden Bio oil?? Al heb ik het zelf nooit geprobeerd Knap van je die 20 kilo!
Heb zelf ook een enorm slappe huid ben ook meer dan 20 kilo afgevallen. Maar ik heb nu dus ook echt een schort ik kan het dus alleen laten verhelpen door een operatie
Ik was voor mijn zwangerschap ook veel afgevallen (20kg) .. Ik ben afgevallen door minder te eten maar heb er niet bij gesport. Bij mij heeft daarna intensief sporten veel gewerkt, ik weet niet of je gewoon een slappere huid hebt gekregen of een beetje ´loshangend vel´ je kan het in ieder geval proberen en anders eens overleggen met een dokter of dietiste?
Ik ben zelf 18 kilo afgevallen, maar bij mij helpt sporten wel. De huid van mijn borsten niet, dat is echt overtollig vel. Creme's helpen niet, dan zou ik eerst sporten proberen.
Ik ben 35 kg afgevallen en heb het ook niet super erg zoals je wel eens op tv ziet gelukkig het is gewoon losser. Ik ben nu zwanger en ben wel benieuwd naar het resultaat als ik bevallen ben dan zal het wel wat erger zijn. Denk ook dat er niet veel tegen te doen is helaas
Dank voor de tips dames! Sporten doe ik al, 3x per week ruim 1,5 uur en tussendoor wandel ik nog veel dus aan de beweging ligt het echt niet. (ben door sporten en andere eetgewoonten ook afgevallen). Het is inderdaad niet een overschot aan vel, maar losser vel. Een vetschort heb ik echt niet, het is meer een beetje te ruim op mijn billen en bovenbenen. Zal trouw en hardhandig blijven smeren, wie weet.
Volgens mij helpen smeerseltjes niet, sterker nog.. ik vind het de grootste k*l allertijden dat je met het smeren van een creme je huid strakker kan krijgen, dat bestaat gewoon niet. Misschien dat je huid er gladder uitziet, wat dus strakker 'lijkt'. (wat ook al een hoop scheelt), maar echt letterlijk strakker nee.. daar geloof ik niet in. Ik zou ook zeggen, sporten, maar dat doe je al lees ik. Ik weet niet wat voor een sport, maar een sport puur gericht op buik, billen enz. zou toch wel wat zoden aan de dijk moeten zetten. En anders zou ik het niet weten.
misschien dat het helpt om met yoga te starten. zijn langzame bewegingen met heel veel controle over je spieren waarschijnlijk gaat ook je huid wat strakker worden daardoor? kan je bijvoorbeeld op de wii fit doen. hoeft niet eens zo heel lang he. is ook nog eens rustgevend.