Ik ben bijna 5 weken geleden bevallen dmv keizersnede. Het vloeien is voorbij. Ik vroeg me nu eigenlijk af vanaf wanneer ik terug in bad mag. En ook eventueel thuis in zwembadje kan.
Ik heb begrepen (maar goed ik heb zelf geen bad dus heb daar eigenlijk niet verder naar gevraagd...) dat als je stopt met vloeien dat je dan weer in bad zou mogen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dit niet met 100 % zekerheid kan zeggen!
Hier ook bevallen met Ks, je mag inderdaad terug in bad als het vloeien voorbij is. Dat is toch wat de gynaecoloog in het ziekenhuis me verteld heeft.
hier hadden ze gezegd 6 weken, maar vind ik toch wel lang. Ook omdat ik al een tijdje niet meer vloei.
In verband met je wond mag je inderdaad gedurende 6 weken niet in bad, dus als je na 6 weken niet meer vloeit, mag je in bad.
Hier ook het advies gehad om de eerste 6 weken niet in bad te gaan. De wond wordt dan te week en dat is niet bevordelijk voor de genezing.
ik ben vandaag in bad gegaan. Ik vloei niet meer,heb alleen af en toe nog wat bruin (slijm) verlies. ik denk dat je wel in bad mag gaan nu hoor als je gestopt bent met vloeien.