Hoi meiden, Ik ben op 7 mei 09 bevallen van een 2e dochter. heb lang volledige bv gegeven. Heb 1 menstruatie na bevalling gehad, toen heel lang niet doordat ik bv geef (heb van die goedkope teststrookjes in huis en was ook echt negatief, had ik voor zekerheid gedaan) Nu heb ik afgebouwd. Heb al een tijd (paar weken)last van menstruatie krampen. Afgelopen donerdag/vrijdag was het zo duidelijk aanwezig dat ik echt dacht dat mn menstruatie eraan moest komen, want had echt veel last! (ook wee rniet zo dat het zo erg was dat ik me ongerust moets maken hoor) Lijkt natuurlijk ook wel op de krampen die had rond eisprong en bij begin van zwangerschap... Heb al wel een test gedaan maar negatief..nouja, dacht iets heel vaags te zien, maar was geloof ik indrooglijntje, streepje stond volgens mij ook op andere plaats (de teststreep) Heb ook weer heel veel afscheiding, terwijl ik dara heel lang geen last van heb gehad, pas na stoppen met de bv....kan ook door de hormonen komen denk ik?? Het is in ieder geval reukloos, dus geen infectie ofzo, heb geen jeuk of wat dan ook..heb wel opgezwollen schaamlippen sinds een aantal dagen en het lijkt wat meer blauw te zijn, iets wat ik ook had tijdens mn zwangerschappen... heb dus geen positieve test gehad dus denk dat het gewoon de hormonen zijn ofzo doordat ik ben gestopt met de bv? (en dus maar 1 keer, helemala in het begin mentrsuatie heb gead) herkent iemand dit verhaal??Die lichte krampjes blijven wel iedere dag terugkomen, waardoor ik denk dat ik ongesteld ga worden... In principe gebruiken we condooms (geen pil) maar pas wat later zeg maar, niet meteen, en het is ook wel eens gebeurd zonder condoom...(ja, ik weet het) Ofcourse is zou het super welkom zijn al wachten we liever nog. Mar denk zelf dat ik niet zwanger ben maar dat de hormonen de klachten enzo veroorzaken? Graag ervaringen van jullie of ideetjes wat het ander zou kunnen zijn.. (bij mn oudste werd ik wel in een week ongesteld en had ik niet steeds die krampen) LIefs
Kan eigenlijk wel een slotje op...ik ben zojuist ongi geworden, fijn dus, eindelijk wee rongi!Nouja, fijn dta mn lihaam weer beetje de oude kan worden zeg maar haha, want het ongi zijn zelf is minder hoor, haha