Ongeduldig maar eerste symp??

Discussion in 'Eerste symptomen' started by hbbeestje, Jan 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hbbeestje

hbbeestje Actief lid

Jun 8, 2009
    311
    0
    0
    Oke, ik ben wat ongeduldig geraakt nu.

9Januari laatste ongesteldheid (cyclus 27/28dgn)
    Normaal gesproken krijg ik 2weken van te voren enorm pijnlijke borsten. Nu dus niet, die heb ik pas gekregen de 29ste van deze maand.. niet hevige pijn zoals anders maar meer zware en iets wat gevoellige boobs..

ik moet nog 5 a 6dagen wachten maar

laatste tijd(4dagen ongv) heb ik enorm borrelende baarmoeder,
    nee het is echt zo!..;) ik zit al gehele ochtend te zoeken hier op het forum maar kan niets vinden over borrelende onderbuiken

heb ook lichte hoofdpijn voorhoofd, en straalt uit naar de zijkant.

is het dan ein-de-lijk zo ver?.. wat denken jullie.
    ja ben te ongeduldig te wachten voor aankomende zaterdag / zondag:)

2. hbbeestje

hbbeestje Actief lid

Jun 8, 2009
    311
    0
    0
    niemand een ideE?

3. Sima31

Sima31 Lid

Jan 25, 2010
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou willen dat ik je een antwoord kan geven... Maar helaas, ik heb zelf geen last van de dingen die jij noemt. Nu weet ik ook helemaal niet of ik zwanger ben maar ik herken het niet.
    Moeilijk dat wachten hè?! Maar ik denk dat we wel MOETEN wachten, zodra ongi uitblijft en we kunnen testen hebben we pas antwoord!! Suc6 :)

4. hbbeestje

hbbeestje Actief lid

Jun 8, 2009
    311
    0
    0
    Bedankt maar iemand anders een idee?? Komt nou niets bekend voor??

5. glimworm

glimworm Niet meer actief

helaas kan ik je ook niet helpen
    ik ben al een tijdje bezig en merk steeds meer dat de zwangerschapskwaaltjes net zo goed gewoon de kwaaltjes voor een aankomende ongie kunnen zijn, dus de enige zekerheid is toch wachten tot je kunt testen, hoe moeilijk dat ook is.

succes!

6. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moeilijk hè, dat wachten.. ;)
    Over die borrelende baarmoeder, zo zou ik het niet noemen, hihi maar ik herken wel wat je daarmee bedoelt, denk ik.
    Ik noem het alleen holle borrels in mijn onderbuik, dus misschien bedoelen we daarmee wel hetzelfde!:D

Succes met wachten, ik hoop dat je snel zwanger bent!

7. Kleintjeopkomst

Jan 28, 2010
    5
    0
    0
    Ik herken dat wel hoor van die borrelende onderbuik. Vorige week had ik daar 2 dagen heel veel last van. Heel raar....ik kan me dat van de vorige keer niet herinneren.

8. sabsje

sabsje Actief lid

Jan 19, 2010
    120
    1
    0
    hoi, hoi

ik wil je hoop niet wegnemen maar ik denk dat net zoals glimpwurm ( schrijf ik het goed? ) net zo goed aankomende ongi klachten kunnen zijn?! ik hoop voor je dat het niet zo is:)! maar zelf had ik nooit zoveel klachten voor mijn NOD en drie weken gelden begon het allemaal; borrelende onderbuik, krampjes ,lage rugpijn , lichte hoofdpijn, chagerijnig, ik dacht yes het is zover ik ben zwanger maar nee hoor ik werd gewoon ongi....:(
    dus eigenlijk het tegenovergestelde van jou maar het zegt dus helemaal niets je lichaam kan je aardig voor de gek houden!

ik zal voor je duimen meis!!! laat je nog even weten hoe het afloopt?

xxx sabsje

9. Sjana

Sjana Actief lid

Jan 10, 2010
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een borrelende onderbuik had ik nie :) Ik heb het direct gevoeld gehad aan mijn borsten,zeeer! Dan had ik precies een hele gespannen onderbuik...en dan ook emotioneel voor het minste. Ma man! Uiteindelijk ben ik omwille van die emotionele "crazyness" een test gaan doen en het was prijs....

Ik heb wel gewacht tot ik overtijd was dus...best misschien wachten tot je over tijd bent he...
    Ik duim voor je

10. hbbeestje

hbbeestje Actief lid

Jun 8, 2009
    311
    0
    0
    bedankt dames, ik zal dan nog maar even moeten wachten,
    de ene kant "denk ik met me hoofd " dat het wel zo is,
    maar misschien zegt me hart weer wat anders. dat is zo moeilijk om het 'echt door te hebben.. tja je wilt graag hahaha!

nou maar wachten op die maandstonden! :p

11. firefly

firefly Fanatiek lid

Jan 29, 2010
    1,845
    1
    38
    Hier nog iemand die erg ongeduldig is, ook omdat mijn cyclus langer is als normaal.
    Die borrelde buik heb ik sinds 2 dagen last van, ook van gasvorming :) !
    Mijn boobs beginnen nu ook weer zeer te doen, maar daar had ik de vorige ronde echt heel veel pijn aan, nu vele mate minder. Maar daar let ik dus niet op..
    Pff.. Nog ruim 1 week wachten !

12. hbbeestje

hbbeestje Actief lid

Jun 8, 2009
    311
    0
    0
    wat een hel he, hahaha wel heel overdreven maar het is echt helemaal niks vind ik hoor. zo lang wachten,

wat jij zei dat je boobs eerst wat zeerder deden dan nu heb ik dus ook, ze doen wel zeer maar niet ondragelijk

eeerst wel, en ja misschien overdrijf ik ernom maar heb het idee dat vandaag me haar anders is. het zit ook meteen " goed"

ookal heb ik net sexhaar (zo zei een fashionist op rtl)
    dat als je je bed uit gaat dat je haar ook meteen goed zit (heb ik echt) maar na vanochtend het douchen zat het echt toen het opgedroogd was. wow!

oke misschien haal ik me allerlei senarios n me hoofd. ik ga er gewoon vanut dat ik ongesteldheid "sympthomen heb" dan kan het alleen maar mee vallen.

aangezien ik me altijd graag ergens op verheug en als dat uitdraaid in een telleurstelling ben ik letterlijk verdrietig. :(

13. firefly

firefly Fanatiek lid

Jan 29, 2010
    1,845
    1
    38
    Nou meid ik zal je vertellen, ik hoefde vanmorgen geen borstel door mijn haar te halen !! Stond perplex voor die spiegel..
    En idd mijn boobs voel ik wel maar niet van !@#$% wat doen ze zeer.. dat had ik vorige maand wel.
    En dan heel vaak die speldenprikjes in mijn buik, en veel geborrel, dat herken ik ook niet ...

14. Madelief32

Madelief32 Actief lid

Jun 16, 2009
    196
    0
    0
    hi,

Ik lees je bericht, en wat grappig. Ik zit in precies dezelfde cyclus als jij. Ik moet ook helaas wachten tot a.s. zondag :(

Ik weet inmiddels ook dat mijn lichaam me aardig voor de gek kan houden, aankomende ongi kan dezelfde symptomen geven dan een prille zwangerschap. Dus dat is een beetje balen. De enige echt is overtijd...

Ik heb deze keer wel rond de innestelingsdag flinke druk op mijn onderbuik gevoeld, en zit nu met jeukende tepels en af en toe wat duizelig. Maar dit heb ik vaker gehad, en werd toch ongesteld....

Erg he, dat wachten 8)8)

suc6 meid! Ik weet precies hoe je je voelt!

15. linda26

linda26 Bekend lid

Dec 11, 2007
    760
    0
    16
    Nou, ik moet zeggen, normaal heb ik na de eisprong altijd een aantal dagen het gevoel dat er een pingpong balletje in m'n baarmoeder zit en dat is deze maand dus niet geweest. Vind ik ook wel opvallend.
    Elke maand had ik het idee van volgens mij ben ik zwanger en deze maand voel ik helemaal niks...:(
    Hopelijk is het een goed voorteken! Ik mag ook zondag testen!
    succes ladies!

16. hbbeestje

hbbeestje Actief lid

Jun 8, 2009
    311
    0
    0
    spannendddddddddddddddddddddd

17. hbbeestje

hbbeestje Actief lid

Jun 8, 2009
    311
    0
    0
    nou madelief je bent over 2 dagen de eerste die mag testen :p haha... persoonlijk denk ik helaas dat ik ongesteld word..
    omdat ik gster echt kramp had die ik bij een ongesteldheid altijd krijg en me boobs.. ahhhhh ik word gek zo pijn

grappige is me linker is denk wel toch een stukje groter dan me rechter.. heel vaag..

18. hbbeestje

hbbeestje Actief lid

Jun 8, 2009
    311
    0
    0
    OH verkeerde

19. hbbeestje

hbbeestje Actief lid

Jun 8, 2009
    311
    0
    0
    en en en en en ?? dames die zaterdag konden testen????

ben zoo benieuwd, ik persoonlijk denk dat ik het gewoon afwacht.. omdat ik denk (aangezien ik multi zwanger worden van de etos gebruik)
    dat me cyclus langer maakt, aangezien ik gewoon dezelfde afscheiding blijf houden.

dus helaas voor mij (DENK IK.. hihihi) stel je voor..
    wat doen jullie als je het weet?
    ga je dan ook regelrecht niets slechts meer eten??
    of een taart kopen om te vieren met je man/vriend?

ik denk dat als ik de test zie ZO hard ga gillen..
    lijkt me enorm leuk maar ook verschrikkelijk eng (bang voor de pijn hahahah op het einde!! of dat het misgaat :( ) maarja
    misschien is mijn cyclus een heel stuk langer... heb gelezen dat etos multi dat ook doet. Snik.. nou goed hopen hahaha

ben zo benieuwd bij jullie

20. hbbeestje

hbbeestje Actief lid

Jun 8, 2009
    311
    0
    0
    Helaas zit nu op dag 30 vanmorgen getest maar Niet zw. Helaas ik had al zo'n idee dat me cyclus langer werd door die etos capsules.

Hoe is het bij jullie dames ??? Hoop het van harte

liefs hbbeestje

Share This Page