hallo dames, ik ben zwanger van me 3de en wil de keer wachten met vertellen als ik rond 13 weken ben en wil dit keer ook niet vertellen wat het wordt. bij me eerste heb ik nooit kunnen vertellen op een leuke manier. en 2de heb ik mijn moeder gelijk gebeld dat ik zwanger was. en aan me schoonouders met 8 weken door mijn zoontje een shirt met tekst ik wordt grote broer. Maar dit keer wil ik echt anders aan pakken,maar hoe. mijn schoon moeder wil perse de eer hebben als eerste te weten,en dat wil ik juist niet,omdat zij altijd als eerst wil zijn wil ik dat nu een keer niet. heeft iemand leuke tips en hoe pakte jullie dat aan. ik dacht zelf als ik dan met 13 weken een buikje heb een buikband te dragen met leuke tekst (weet nog niet wat)
Ik heb bij mijn eerste een puzzel laten maken(het was bijna sinterklaas). We deden met sinterklaas nooit iets, maar daar aangekomen gezegd dat ik toch voor iedereen een kleinigheidje had. Mijn ouders als eerst...jullie krijgen nu een kadootje die je eerst moet maken, want het is een aanwijzing naar jullie echte kado...want die is niet te verpakken(of is te groot om hiet neer te zetten..ofiets). Dus puzzel laten maken en daar op de tekst gezet. Was echt heel erg leuk! Mijn zusje heeft het bij mij gedaan doormiddel van een tompoes en daar de tekst opgezet...ook echt leuk! Ik ben nu zelf ook net zwanger...al geloof ik het nog niet, maar weet ook nog niet hoe ik het nu ga doen! Succes.
ik heb het vorig jaar met pasen aan de aanstaande opa's en oma's verteld met speentjes. nu weten ze dat we het graag willen, dus verzinnen we niks spannends, ik ga wel wachten tot de eerste echo en laat die dan denk ik zien. het werk licht ik wel even in, als het dan niet goed zit, komt dat niet zo rauw op hun dak. vorig jaar was ik een week ziek van het hele gedoe, dus als ik dat voorzichtig weer kan vertellen, dan zijn ze in ieder geval voorbereid. En mijn teamleiders zijn super lief, dus die zullen dat helemaal prima vinden. verder na de eerste echo, als die goed zit en we hebben wat zekerheid, mag de hele wereld het weten!
wij hebben bij de eerste het ook niet heel leuk kunnen brengen aangezien ze het al verwacht hadden (maand ervoor had ik een mk gehad dus was wachten op nieuwe zwangerschap) vooral bij mijn schoonzusje was t jammer aangezien we nog niet binnen waren en zei, zijn jullie weer zwanger dat jullie komen? gewoon antwoorden met ja dus... mijn zus wist ook dat we bezig waren en die telde mee met cyclus dus toen ze belde en ik zei dat ik volgende week kon testen zei ze de dag erna (nadat ik t verteld had) dat ze dat al wist aangezien ik deze week al had mogen testen haha. bij een tweede willen we misschien breinaalden geven (kan oma sokjes gaan breien) of willen we een taart laten maken. ook kunnen we sem een shirt, grote zus in wording, aan doen. misschien ook leuk om te zeggen: tja daar zitten we dan, met zijn..... (aantal + beeb) veel plezier met vertellen!
Ik heb voor mijn zoontje een t-shirt besteld. er staat op: " binnenkort speel ik niet meer in m´n ... en dan prentje van (bad)eendje" Zodra het t-shirt aankomt, doen we het hem aan en gaan naar de familie en dan zeggen we " laat oma/opa je jas maar uitdoen en laat eens kijken aan hun wat er op je t-shirt staat." hopelijk hebben ze de woordspeling snel door
Aan de dichtbije fam gewoon verteld per telefoon, ik woon in het buitenland . Voor de rest heb ik een filmpje gemaakt en op het internet gezet YouTube - The Gringas Gang
ja orgineel zijn is wel leuk lijkt me. Bij de eerste gaven we een speen op vaderdag.... bij een volgende zou ik het ook niet weten. wachten op de echo van 12 weken? vind ik wel wat lang, maar ik vind het wel goed om te wachten. anders duurt het wachten voor hun op duidelijkheid en zekerheid van die eerste echo zo lang. Succes, want je mond dichthouden is moeilijk.