Hallo ik heb sinds ik zwanger ben erg veel last van een soort huiduitslag. Het lijken net kleine puisjes, vooral op mijn kin, bij mijn haargrens, achter mijn oren, op mijn borstkas en mijn gehele rug. Ik heb al van alles geprobeerd. Goed wassen en reinigen, maskertjes, enz enz. Ik hou er normaal gesproken niet van ons vloebare makeup te gebruiken, maar dat doe ik nu wel, want ik lijk wel een wratten koningin.. Wie heeft er tips wat ik het beste kan doen en komt dit door de zwangerschap? Daarnaast heb ik ook last van droge plekjes, op mijn armen en benen en die jeuken ook erg. Ik smeer nu elke dag die plekjes in met Sudocreme, maar merk nog geen verbetering. Voor mijn zwangerschap had ik altijd een hele gave huid, maar nu, ik word er gek van. xxx
Hoi, die droge plekjes op je arm die heb ik ook. Ik smeer elke dag een extra vettende creme erop. Dit werkt bij mij, en verminderd ook de jeuk. Groetjes
ik heb het op mijn handen sinds ik zwanger ben, gebruik idd ook een hele vette creme dat ik even een half uurtje laat zitten en er dan weer afwas, dat werkt wel redelijk bij me.
Die droge plekjes komen van het koude weer.. Sommige vrouwen hebben dit normaal ook al maar kunnen hier last van krijgen tijdens zwangerschap. Nog even geduld als de zon weer begint te schijnen gaan de droge plekjes weg