Hoi Heb even een vraagje. Als je een regelmatige cyclus hebt van 28 dagen kan het dan zijn dat je eisprong toch elke maand een of 2 dagen verschilt waardoor je luteale fase dan langer of korter wordt? Dus bv de ene maand je ei op dag 14 waardoor je een luteale fase hebt van 14 en de andere maand je ei op dag 18 waardoor je nog maar een luteale fase hebt van 10 dagen? Ik lees dat het moeilijk zwanger worden is als je luteale fase te kort is.
Het moment van de eisprong kan variëren bij een regelmatige cyclus. De lengte van de luteale fase kan ook variëren. Beiden hoeven niet elke keer gelijk te zijn.
Dat kan zeker. Ik had toen ik zwanger wilde worden vermoeden van korte lf. Ging er over lezen. Veel vrouwen toch normaal zwanger geworden zonder hulp of wat dan ook ondanks lf van 8-6 dagen, dus erg kort! De mijne was 8-10 dagen. Weet niet hoelang je al bezig bent maar als je twijfelt doe dan ovulatietest, hoewel die bij mij nooit positief werd (toch na 5 maanden zwanger). Maar lf van 10. dagen is niet te kort
Ben pas vorige maand met de pil gestopt. Denk zelf dat ik dinsdag ongesteld ga worden. Had wel een eisprong op 10 augustus. Maar vroeg me dat af omdat mijn ei dus deze keer op dag 19 is geweest.
Ja.. varieert by my zo'n twee dagen.. nu pas op dag 21 of 22 mijn ei gehad nu dus aan korte kant... Hopelijk kan het geem kwaad. .. tijdens onderzoek gynaecoloog had ik twee dagen meer. . Toen was alles oke by my
Ik heb ergens eens gelezen dat je LF over het algemeen genomen redelijk gelijk blijft. Bij mij klopt dat in ieder geval wel.
Mijn kortste was 7 dagen (is maar 1x geweest), mijn langste 12 dagen en tellende (is nu), maar meestal 10 dagen, in ieder geval niet superlang