kan het niet geloven??!!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Utrecht, 7 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Utrecht

    Utrecht Actief lid

    7 mrt 2011
    135
    0
    0
    utrecht
    Hoi iedereen,

    ben al een tijdje aan het lezen op dit forum, maar nu besloten mij dan ook echt deel te laten nemen. Ik wil graag weten of er mensen zijn die ervaring hebben met de sensi testen... Ik ben in december gestopt met de pil en vrijwel daarna meteen elke keer een cyclus van gemiddeld 28dagen gehad. Officieel moet ik morgen ongesteld worden, maar de sensitest geeft aan 4dagen daarvoor al te kunnen testen, zaterdag was er niets te zien, maar vandaag 2x over een licht streepje..... Ik kan het gewoon niet geloven, en durf het eigenlijk nog niet te geloven , maar weet ook niet wat ik nu wel moet doen...haahahahaha
    bekend verhaal voor vrouwen???

    groetjes
     
  2. jipje

    jipje Fanatiek lid

    9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Hoi hoi!!

    een licht streepje is ook een streepje ;)
    Misschien over een paar dagen nog eens testen,, denk dat hij dan donkerder zal zijn!

    Heb zelf ook die van sensitest gehad, maar was niet zwanger.. test was erg wit.
    Ovulatietesten heb ik ook gebruikt van sensitest, vind ze zelf goed werken en ze zijn goedkoop!! ;)
     
  3. Saz667

    Saz667 Fanatiek lid

    24 nov 2008
    4.828
    164
    63
    Van wat ik hier in de afgelopen jaren heb gelezen zijn de ovulatietesten van sensitest wel goed, maar de zwangerschapstesten niet zo.. Heb er zelf geen ervaring mee, want had zelf altijd zwangerschapstesten van de Kruidvat (2 voor €5).
     
  4. Within

    Within Niet meer actief

    Ik gebruik beide, heb nog niet posi mogen testen maar de ovutesten werkten bij mij de vorige cyclus goed! Deze cyclus is de paashaas voorbij gekomen want mijn ei had zich goed verstopt.
     
  5. Utrecht

    Utrecht Actief lid

    7 mrt 2011
    135
    0
    0
    utrecht
    ik heb inderdaad ook de sensi ovulatie testen gebruikt, kreeg geen 1x een dikke streep maar wederom een licht streepje net als nu bij de zwangerschapstest... heb hem wel 2x gedaan en 2x over een streepje... Heb de 2voor 5 van kruitvat ook al in huis en zal die morgen of overmorgen gaan proberen...ik vind het wel spannend hoor!! had het ook helemaal niet verwacht....
     
  6. Astarte

    Astarte Fanatiek lid

    12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Nou Utrecht, dat zou wel geweldig zijn voor je zeg, zo snel! En een licht streepje had ik ook bij de eerste (2 dagen voor nod) en ik was wel degelijk zwanger!!!:) Laat het even weten!!!! Succes!!!!
     
  7. Astarte

    Astarte Fanatiek lid

    12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Kleine aanvulling dat was wel een clearblue test meen ik me te kunnen herinneren, met Sensitest heb ik geen ervaring......
     
  8. Astarte

    Astarte Fanatiek lid

    12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    En? Ben je zwanger!??? Niets meer gehoord!.:(
     

Deel Deze Pagina