testen, tempen of allebei?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Krulletje87, Feb 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

Jan 24, 2010
    2,519
    444
    83
    van alles...
    hallo allemaal,
    had even een vraagje, ik wilde weten wanneer ik precies een eisprong heb, ben sinds een week aan vitaminepillen met teunisbloem olie om te kijken of de cyclus beetje op gang komt
    en wilde ik weten wanneer ik een eisprong kan verwachten en wanneer we dan t besste kunnen klussen natuurlijk:p

wat is het beste wat ik kan doen? tempen of testen met sensitest heb ik er in huis liggen;) of juist allebei.. en bij tempen wat verschil moet je dan zien? kun je t beste smorgens of savonds tempen, wat betekent t verschil dan dat je eisrpong komt of al geweest is? poepoe wat een hoop vragen maar wie weet kan iemand me helpen.
    groetjes

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Je kunt het allebei doen. Met tempen weet je zeker dat je je ei hebt gehad, maar dat is achteraf. Door de stijging van je temp zie je dan dat je ei is geweest. Tempen moet je trouwens altijd s ochtends doen op een vast tijdstip en dan echt gelijk nadat je wakker bent, dus niet eerst opstaan. Het beste is rectaal.

Met testen spoor je op wanneer je LHpiek is maar dat geeft geen garantie dat je ei gaat springen.

Ik ben sinds deze ronde ook begonnen met tempen en ga met enkele dagen ook starten met de ovutesten. Hopelijk mis ik dan mijn eitje niet want doordat mijn cyclus nogal onregelmatig is heb ik geen idee wanneer mij ei is.

3. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

Jan 24, 2010
    2,519
    444
    83
    van alles...
    oke, en hoeveel stijgt je temp dan?
    oke en ovu kan hele dag?

Share This Page