veel afscheiding, teken van een zwangerschap?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Misja, 8 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Kan het zijn dat als je ineens veel meer afscheiding hebt, wit dat het een kans is dat je zwanger bent? We hebben veel geklust rond de eisprong. En voel me echt anders, ben al misselijk en hoofdpijn en me borsten doen zeer, enverder dus heel veel witte afscheiding terwijl ik dit normaal nooit heb. mijn eisprong is 1 juni geweest.

Groetjes Misja

2. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Volgens mij is dat wel erg snel. Innesteling is ongeveer nu. Ik denk dat het nog geen symptomen zijn maar hopen dat je over 7 dagen positief test!

3. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    ok dan, we wachten maar af. Het blijft elke keer weer spannend. ben al half jaar bezig.

misja

4. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Ja het is altijd spannend he? Ik ben nu zoals je ziet 3 dagen over tijd en heb ook veel afscheiding. Laten we hopen dat het een symptoom is! Wij zijn bijna 2 jaar bezig maar het blijft altijd spannend:)
    Veel succes ermee! Ik hoop dat je snel een positieve test in je handen hebt. Heb je dit nooit de eerdere maanden gehad?

5. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    nee, heb nog nooit zoveel afscheiding gehad. Had altijd wel een klein beetje, maar krijg nu dan beetje pijn onderin me rug en buik en als dat weer afzakt dan ligt er een plons afscheiding in me broekje. Maar goed hoop ook dat het snel raak is, ben gelukkig nog erg jong, maar als je dingen graag wilt duurt elke maand te lang.

groetjes misja

6. Trees

Trees Niet meer actief

Ik kreeg zelf bij alle mijn drie zwangerschappen vanaf mijn eisprong meer afscheiding, terwijl ik het normaal nooit had. Het kan dus wel en een innesteling kan trouwens al vanaf een dag of vier á vijf na je eisprong zijn. Ik hoop dat het een goed teken voor je is!

7. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Hoi Trees,

Ik hoop ook dat het een goed teken voor me is! vind het wel spannend. Vooral omdat ik het normaal nooit zo erg heb, echt maar hele kleine beetjes. Maar we wachten af, de 1 zegt dat het nog geen zwangerschapsverschijnselen kunnen zijn en de ander voelt haar bevruchting. Dus ik weet het ook niet. Het is erg spannend. Op hoop van zegen dan maar he!

Groetjes Misja

8. Trees

Trees Niet meer actief

Ik lees ook vaak dat je nog geen verschijnselen kan hebben, maar ik vraag me af wat ik dan alle keren heb gevoeld, haha. Of ik moet steevast elke keer een acute fase van hallucineren hebben gehad ;) Wel heel toevallig he?

9. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    nee ik denk dat het ook echt wel kan, maar het duurt me wel erg lang voor ik kan testen. Maar goed we houden de moed er nog maar even in. Voel me gewoon heel anders dan normaal als ik ongesteld moet worden. Maar heb er verder ook geen ervaring mee, ben nog nooit zwanger geweest. Maar we gaan er gewoon voor. Als je iets wilt heb je het liever nog vandaag dan morgen en ja dan duurt een week wachten om te testen erg lang.

liefs Annet

10. Trees

Trees Niet meer actief

Nog maar zes dagen en je mag! Ik ken het hoor, want de laatste dagen lijken wel weken te duren. Het is in ieder geval een goed teken dat je je al anders voelt dan normaal toch? Duim duim voor jou :D

11. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    bedankt voor je leuke reacties. Hoop ook dat het waarheid word, maar weet gewoon niet wat ik er van moet denken. je lichaam kan je ook enorm voor de gek houden. we wachten het af! maar duurt wel erg lang.

groetjes

Deel Deze Pagina