Hoi meiden, Ik heb even een vraag, ik heb sinds een paar dagen best veel witte afscheiding en ik ben nu 7 weken en 3 dagen zwanger. Het ruikt niet en heb er verder ook geen last van ofzo. Is dit normaal? De vorige keer had ik dit niet in de zwangerschap (die is uitgelopen in een miskraam). groetjes
hier ook joh, mega veel....sommige dagen valt het mee..maar hier ook al last van vanaf het begin zgmaar...had het bij mn zoontje ook niet zo...pas aan het einde..
Ik heb het ook, vanaf het begin tot het eind. Enige tip die ik je kan geven is om geen inlegkruisjes te gebruiken, dit gaat erg irriteren en het verergert het alleen maar.
Heb het ook erg gehad vanaf het begin en met 12 weken 2 dgn bruin met veeel slijm Na dij tijd eigenlijk bijna niet meer sommige hebben er de hele zwangerschap last van en sommige juist niet! Heb trouwens van always de inlegkruisjes gebruikt speciaal voor urine die mag geloof ik wel! (is ook pas nieuw)
Heel normaal! Het beste kun je katoenen ondergoed dragen, zodat het niet gaat broeien. Zelf ben ik nu overdag wel echt aan de inlegkruisjes, anders is het niet te doen (het is soms echt waterig dun, dus dan zit ik lekker met een natte broek geen zin in, dus dan maar inlegkruisjes).
Yep, hier ook! En 's avonds en 's ochtends schoonmaken en een schone onderbroek aantrekken is het enige wat mij wat fris maakt!
Herkenbaar!! Zeker zoals jij het zegt Andrea85! Dacht vandaag dus ff serieus dat k iets verloor.. Maar was puur van dat soort vruchtbaar slijm.. Yuk Mar is idd heel normaal Kan het trouwens ook nog uitmaken of je kindje hoog of laag ligt dat het erger of minder erg is?