Veel afscheiding tijdens zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door meerie, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meerie

meerie Actief lid

30 apr 2011
    391
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik heb even een vraag, ik heb sinds een paar dagen best veel witte afscheiding en ik ben nu 7 weken en 3 dagen zwanger. Het ruikt niet en heb er verder ook geen last van ofzo. Is dit normaal? De vorige keer had ik dit niet in de zwangerschap (die is uitgelopen in een miskraam).

groetjes

2. fafje

fafje Niet meer actief

hier ook joh, mega veel....sommige dagen valt het mee..maar hier ook al last van vanaf het begin zgmaar...had het bij mn zoontje ook niet zo...pas aan het einde..

3. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Ik heb het ook, vanaf het begin tot het eind. Enige tip die ik je kan geven is om geen inlegkruisjes te gebruiken, dit gaat erg irriteren en het verergert het alleen maar.

4. meerie

meerie Actief lid

30 apr 2011
    391
    0
    0
    okay, maar het is dus normaal?;)

5. draakje24

draakje24 Actief lid

31 dec 2011
    399
    0
    16
    Heb het ook erg gehad vanaf het begin en met 12 weken 2 dgn bruin met veeel slijm

Na dij tijd eigenlijk bijna niet meer
    sommige hebben er de hele zwangerschap last van en sommige juist niet!

Heb trouwens van always de inlegkruisjes gebruikt speciaal voor urine die mag geloof ik wel! (is ook pas nieuw)

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Het is idd normaal dat je meer afscheiding kunt krijgen door de hormonale veranderingen ;)

7. Sjenny

Sjenny Bekend lid

24 jan 2011
    509
    0
    0
    verkoopster
    zuidholland
    Jep hier ook veel meer afscheiding... Zolang het wit Is en niet stinkt geen zorgen over maken! :)

8. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Heel normaal! Het beste kun je katoenen ondergoed dragen, zodat het niet gaat broeien. Zelf ben ik nu overdag wel echt aan de inlegkruisjes, anders is het niet te doen (het is soms echt waterig dun, dus dan zit ik lekker met een natte broek :p geen zin in, dus dan maar inlegkruisjes).

9. Linana

Linana Niet meer actief

Same here!
    Niks aan te doen, hoort erbij ;)
    een inlegkruisje hoort nu ook bij mij :D

10. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Yep, hier ook! En 's avonds en 's ochtends schoonmaken en een schone onderbroek aantrekken is het enige wat mij wat fris maakt!

11. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.154
    33
    48
    Herkenbaar!!
    Zeker zoals jij het zegt Andrea85! Dacht vandaag dus ff serieus dat k iets verloor.. Maar was puur van dat soort vruchtbaar slijm.. Yuk ;) Mar is idd heel normaal :)

Kan het trouwens ook nog uitmaken of je kindje hoog of laag ligt dat het erger of minder erg is?

12. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    hier ook heel veel last van!!

Deel Deze Pagina