Hoi hoi, Ik ben vandaag precies 8 weken zwanger. en ik ben al vanaf het begin van mijn eisprong erg misselijk nu begint het een beetje af te zakken. maar ik heb ook al vanaf het begin heel erge ongesteldheidskrampen en dit straalt dan uit naar mijn onder rug en liezen dit doet zo'n pijn dat ik niet meer kan lopen van de pijn en dan zit ik echt puffend op de bank. Als ik me ergens voor inspan of iets zwaars til of een eind ga wandelen dan krijg ik hele erge steken door mijn hele onderbuik en dan moet ik rust nemen anders hou ik die krampen de hele dag door. is dit normaal zo vroeg van de zwangerschap heeft iemand dit ook zo vroeg gehad? mijn zus vertelde me dat zij dit pas had aan het einde van de zwangerschap. Of is dit een teken dat er een miskraam aan komt? Ik ben zo bang dat dit niet goed gaat.
Hoi, ik herken wel de ongesteldheidskrampen bij tijd en wijlen. Maar niet zo erg zoals jij beschrijft hoor! Wanneer moet je voor het eerst naar de vk? dan zou ik het zeker aankaarten.
Hoi Patroeschka, ik heb 7 juni mijn intake gesprek bij de vk. dan ga ik het zeker tegen haar zeggen want ik vind het toch wel eng dat het zo'n pijn doet. Sommigen zeggen tegen me dat het de baarmoeder is die aan het groeien is, dat snap ik wel en ook dat je dat wel voelt dat die aan het groeien is maar dat het zo'n pijn doet. Ik ben nu ook heel erg onzeker of het wel goed gaat ik ben ook iedere keer aan het kijken als ik naar de wc moet of er bloed bij zit. Tot nu toe gelukkig geen bloed.
Hoi Natasja, Wat vervelend zeg! Ik zou als ik jou was de verloskundige eens bellen en vragen om een echo! Dan ben je ook weer wat gerustgesteld. liefs
waarschijnlijk heb je gewoon meer rust nodig, maar ik zou ook even bellen. Dan maak je je ten minste geen zorgen en hoef je niet zo lang te wachten.
Hallo, Ik heb naar de verloskundige gebeld. Ze zei dat het bij de een meer pijn doet dan bij de ander. En dat het gewoon de baarmoeder is die aan het groeien is en zolang er geen bloed vrijkomt is alles goed. Ze zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken. Als ik wel zou gaan bloeden dan moest ik gelijk bellen. Nou ik ben nu nog niet echt gerust gesteld er over. Dus ik moet toch nog wachten tot 7 juni. en ik ga proberen om het inderdaad rustiger aan te doen misschien dat het wel daar aan ligt. Liefs