Ik heb sinds zondagavond licht bloedverlies. In de loop van de week werd dit erger, maar het is nooit zoveel geweest als bv een menstruatie. Heb ook niet echt stolsels verloren. Wel sliertjes bloed. Hoe lang kan dit gaan duren? Mijn urine is wel al erg troebel, het lijkt wel of er stukjes weefsel in zitten? Ik heb verder echt enorme pijn in mijn onderrug. Het lijkt wel of de pijn in het bot zit. Bij bukken of strekken doet het echt heel veel pijn en het straalt zo nu en dan wat uit naar mijn rechterbeen. Hoort dit er allemaal bij of moet ik me zorgen gaan maken? Mijn zw.testen worden nog niet lichter, maar mijn symptomen zijn wel minder. Ik vraag me af hoe lang ik moet blijven afwachten, want de rugpijn is bijna niet meer te harden. Ik heb verder geen erge buikpijn of buikkrampen. (wel beetje pijn aan de darmen dus in de buik, maar voor mijn gevoel komt dit door de obstipatie of mijn spastische darm). Ik hoor graag jullie advies..
Hoi mosie, Door je verhaal dnek ik nog niet dat de zwangerschap is afgekomen. Je mag zelf aangeven als je vind dat je lang genoeg hebt gewacht. Dan kunnen ze met de echo kijken wat er nog zit en dit eventueel weghalen middels een curettage. Hoelang het nog duurt voordat het vanzelf helemaal afkomt kan ik je helaas niet vertellen, wel is het zo dat als je vloeit het in aantocht is maar wanneer....? Imke
Ok bedankt. Maar heb je enig idee of die lage rugpijn hierbij hoort? Ben een beetje bang voor een bbz of hoort die pijn daar niet bij?