Veel afscheiding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Moosie, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moosie

Moosie Lid

11 aug 2006
    71
    0
    0
    Intercedente
    Sneek
    Beetje een vieze praat. Maar heb sinsds vanochtend erg veel afscheiding. Het lijkt ook net of ik in mijn broek plast. Daarnaast zo druk in rug en onderbuik dat ik denk ongesteld te gaan worden. Dit is toch normaal? Sorry ben dan ook wel erg bezorgd na mijn miskraam.

2. Yasmine

Yasmine Actief lid

14 jul 2006
    252
    0
    0
    Ik heb ook afscheiding, schijnt normaal te zijn zeggen ze.
    Had je bij je vorige zwangerschap hier ook last van?

3. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Het zegt niets hoor, ik ben wat verder dan jullie (zeg maar laatste loodjes) en ik heb nog steeds veel afscheiding en hier is alles goed! Ik had het ook bij mijn vorige zwangerschap hoor, je maakt het nu eenmaal wat meer aan, helaas, want ik vind het af en toe behoorlijk vies, maar ja is niet anders!

4. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik denk soms ook wel eens dat ik in de broek pies :( . Maar dat is altijd afscheiding. Hoort er gewoon bij.
    Als je last krijgt van jeuk, andere kleur en ruiken zou ik me zorgen gaan maken.

5. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    inderdaad heb hier ook last van
    maar wil nog geen inleg kruisje er voor gebruiken
    aangezien ik dan rooie/irritatie plekken krijg van het verband
    heb hier snel last van

hebben jullie tips?

groetjes susanne

6. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Afscheiding hoort erbij, regelmatig van onderbroek wisselen kan ook ipv inlegkruisjes. Draag wel katoenen onderbroeken, nylon/ polyester gaat een beetje ruiken.

7. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Ik wissel ook wel zo'n twee tot drie keer per dag van ondergoed hoor, vind ik zelf wel zo fris en ik heb het vaak als ik net van het toilet kom, dat het dan begint te lopen zeg maar! Ik blijf dan of nog even wat langer zitten of ik vang het even op met een inlegkruisje en die kan je daarna weer verwijderen!

8. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ik heb hier helemaal geen last van?!? Ik hoor er zo veel 'moeders' over praten, maar dat symptoom komt niet in mijn rijtje voor. Misschien komt dat nog?

9. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Dat zou kunnen, het hoeft niet, maar bij mij kwam het ook pas later in mijn zwangerschap!

10. Nemo

Nemo Niet meer actief

Inlegkruisjes worden zelfs afgeraden. Gaat broeien e.d. Als je veel last hebt gewoon wat vaker een schone onderbroek aan.

11. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Ik hou het inlegkruisje niet in, zodra ik merk na het plassen dat ik ga lopen zeg maar (dat doe ik dus voornamelijk nadat ik van het toilet afkom) dan haal ik het gelijk uit mijn onderbroek!

Ik heb nooit een inlegkruisje in verder!

12. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    Ik heb et dus ook niet, althans niet meer dan anders......

13. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Ik heb dat met mijn tweede zwangerschap ook heel erg... met mijn eerste had ik het ook helemaal niet...

14. Piet

Piet Actief lid

26 aug 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Ik had dat bij Piet en de tweede zwangerschap ook!

Je kan er helaas niets aan doen, alleen maar hopen dat het 9 maanden later weer normaal wordt.

15. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    ja, ik heb er ook last van. Sinds deze week. Het is idd niet zo fijn, maarja...niks aan te doen!

Deel Deze Pagina