Wat zijn er opeens veel zwanger! Ik moet rond deze tijd ongesteld worden, maar voel helemaal niks. Ik hoor iedereen over pijnlijke borsten maar dat heb ik ook niet. Afwachten maar weer en er niet te veel of fixeren. Anders valt het weer zo tegen. groetjes Rhodé
Hoi hoi, Er is inderdaad veel goed nieuws de laatste dagen, lekker hoor. Nu maar hopen dat het voor alle anderen ook zo mag zijn. Liefs, Bibu !
Ja he Rhodé, viel mij ook al op. Met bosjes worden ze zwanger hier, de vrouwen. Ik ben telkens weer hartstikke blij als er iemand aankondigt zwanger te zijn en het geeft moed en hoop dat het voor de rest ook ooit nog komen gaat, toch? Ik wens in ieder geval iedereen een heel VRUCHTBAAR 2007!
Ik werd het helaas weer niet! Had mijn NOD gister en de duivels kwamen in alle hevigheid opzetten! BALEN! Nu wordt het dus toch IFV/ICSI. Groetjes en SUCCES allemaal!
Hoi hoi, Balen Muuske64, heel veel succes nu en hopelijk mag het wondertje nu snel komen. Groetjes, Bibu !
Sinds meid 2005. Ja ik heb een dochter van 15 via normale weg uit vorige relatie. Ben 12 jaar maat haar alleen geweest, maar de wens bleef bestaan! Hoop echt dat het nog mag lukkeb voor het telaat is! Groetjes en alle zwangeren PROFICIAT! Marjo
Het is wat hè,overal zwangeren en baby's...Maar goed,erg leuk voor iedereen en iedereen ook van harte gegund!Hoop dat het voor de overige en voor mezelf dan ook in 2007 mag gebeuren!
@Muuske: dat is balen meid.... had gehoopt dat we samen konden gaan testen... Hier nog niets op dit moment... nog steeds dat beetje bruinverlies maar goed daar trek ik me na 2 weken niets meer van aan (tenminste dat probeer ik)..... dus nog maar even afwachten
Nou idd veel zwangeren! Overal waar ik kijk zie ik er er wel eentje en hier op het forum gaat het ook goed! Nu wij nog die niet zwanger zijn, want er kunnen er natuurlijk nog veel meer bij! Liefs Ikke
Volgensmij als je er zelf zo mee bezig bent, ga je het om je heen ook veel meer zien.. Zo ervaar ik dat zelf..
ja dat misschien ook, maar heb nu op dit moment 9 mensen om me heen die ik persoonlijk ken, de een beter als de andere die zwanger is.