Kan je dat wachten tot het weekend?! Dat vind ik knap hoor! Heb je verder nog ergens last van of dat helemaal niet?
ontzettend zere borsten en verder wel nog steeds die witte afscheiding maar verder.... ik snap er geen hol meer van haha en ik weet dat je lichaam je ook goed voor de gek kan houden dus ik durf eigenlijk gewoon niet haha..stom he?
Gewoon doen, je bent 4 dagen overtijd, dus het zou wel kunnen. Ik snap wel dat je het eng vindt, maar dan weet je het in ieder geval wel! En misschien is de test wel positief en dan kun je in ieder geval alvast heel blij zijn!
ik heb 1e kerstdag ook al getest die was negatief..dus ik wacht nog maar even denk.. ik durf echt niet hahahah ik voel me zo stom..misschien morgenochtend dan maar....ochtend urine schijnt beter te zijn toch.... bedankt voor t meeleven..
Oh ik wist niet dat je al een negatieve test gehad hebt... Dan snap ik het helemaal wel dat je niet durft... Maar ochtendurine schijnt inderdaad wel beter te zijn.
Ik heb bijna nooit last van afscheiding. Maar vanochtend liep er witte melkachtige afscheiding langs me benen. (had met net gedoucht) Sorry voor de details.
Ik had hier ook last van en ik teste steeds negatief. Inmiddels ben ik 3 weken overtijd en vanmorgen zag ik een heel lichte streep verschijnen. Dus heb geduld. Zolang je niet ongesteld bent, is er nog hoop. Ik duim voor jullie!
hier ook sinds een paar dagen meer afscheiding (helaas bij mij af en toe wat lichtbruin maar dat heb ik al 2 weken dus de kleur zegt me niets meer). Heb de hele dag het gevoel dat er van alles uitkomt maar dat valt dan nog wel mee... gisteren ineens een hele gloep (smakelijk)..... Ook al paar dagen veel last van mijn boobies.... auw auw auw... nog nooit zo veel en zo lang gehad.... Maar durf niet te testen....