Nou bah echt niet leuk ! Heb ik net schoon ondergoed aan gedaan zit er weer in!! Boehoe, ik vind het echt vies whehe. Ik vind het ook erg dat als het straks zo ver is en de vk moet down under gaan kijken dat er dan ook net zo´n klodder zit, lijkt me echt erg
Alleen maar erger inderdaad! Trek ik een schone onderbroek aan ga ik 5 min later naar de wc en voila kunnen we weer een schone pakken! Sterkte!
Ik ben zo blij met deze site, je kan er echt alles vinden. ik ging me ook echt afvragen of ik naar de doter moest maarja das ook niet echt een pretje. ik wordt er ook gek van ga ook vaker naar de wc on het weg te vegen bleeh. bij de eerste had ik er helemaal geen last van...nu dubbel geloof ik succes ermee dames
Ik denk dat het bij mij urine is of hele dunne afscheiding. Het ruikt niet, zondag is nog gekeken of het geen vruchtwater is maar ik voel me er superongemakkelijk bij. Hier inlegkruisjes maar volgens mij moet het maandverband gaan worden, niets indoen is geen optie,dan kan ik beter op het toilet blijven zitten... Vanmiddag nog maar eens vragen of ze kunnen zien wat het is, ik hoop zo dat het na de bevalling wel weer goed komt, stel je voor dat je incontinent blijft..................
hahaha leuk dit topic. Ook ik heb hier last van en voel me echt heel vies. Ik gebruik geen inlegkruisjes en maandverband omdat ik inderdaad heb gehoord/gelezen dat dit slecht is. Dus maar vaker schoon ondergoed wisselen. leuk kwaaltje van de zwangerschap hahahaha