Hoi allemaal Ik ben al de tijdje bezig om zwanger te worden Nu 3de ronde met clomid achter de rug en nu ook utrogestan erbij gekregen. Zaterdag was dag 14 na mijn eisprong en eindelijk een positieve test een paar uur later had ik wat roze/bruin verlies dat heeft de hele dag aangehouden. Heb eerder een miskraam gehad dus was alweer verdrietig. ( 4 testen gedaan, vandaag clear blue digital en die gaf 2-3 aan) Nu heb ik vandaag helemaal geen verlies meer gehad. Wat denken jullie? Innesteling mischien en kan utrogestan een miskraam tegen houden? Dus dat die pas opgang komt als ik daarmee stop? Zo onzeker dit ik ga morgen natuurlijk wel het ziekenhuis bellen.
Bij mij stelde het 2 x een miskraam uit maar kwam hij er dwars doorheen na anderhalve week. Dus het kan alle kanten op, bloed verlies komt vaker voor bij utro omdat je toch binnen in zit te wroeten.
Bedankt voor je snelle antwoord. Afwachten dus. Zie nu dat ik dit bericht in het vreemde forum had geplaatst moest eigenlijk hij miskramen maar weet niet of ik dit kam veranderen!. Sorry