Klinkt misschien vies maar sinds ik zwanger ben heb ik ongelofelijk veel last van afscheiding. Zo smerig vind ik dat. Morgen moet ik mijn urine inleveren bij de dokter voor het testen van een blaasontsteking.. kan het misschien daardoor komen of hebben jullie er ook last van en is dit normaal
Veel afscheiding is normaal tijdens de zwangerschap, als het er tenminste normaal uitziet en ruikt. Het is me ontschoten waarom, maar het hoort er bij.
Wat is normaal... Bij m'n vorige zwangerschap heb k het lang niet zo erg gehad als nu. Kga eens even googlee
Yup, is normaal. Waarom smerig? Gewoon wat vaker schoon ondergoed aan en als je het nodig vindt even wat vaker een washandje erover. De afscheiding vormt in het begin de slijmprop en zorgt daarna voor een afweer tegen infecties.
Dat doe ik zowizo al, omdat ik het er vies uit vindt zien. Bij m'n vorige zwangerschap had ik het lang niet zo erg als wat ik nu heb vandaar m'n vraag ook. Bedankt voor de info
Toen ik zwanger was, moeten de fabrikanten van inlegkruisjes een hele goede omzet hebben gedraaid Dat zijn van die kwaaltjes die niemand je vooraf verteld
Verschilt hier per dag eigenlijks . Vooral bij het vrijen is het veel helaas wardoor me vriend bijna het bed uitdrijft hahahhaha ( effe overdrijven) maar vervelend is het wel
Als het niet dik en brokkelig is dan is het vrij vaak gewoon normaal. Dik en brokkelig is vaak een schimmel wat ook vaker voor komt bij zwangerschappen.
Bij mijn eerste zwangerschap had ik het ook niet zo erg en nu wel. Toen zwanger van een meisje en nu van een jongen. Denk niet dat t wat zegt hoor, maar wie weet?!!
Alleen af en toe jeuk op het schaambot. Pijn in de onderbuik af en toe met vlagen . Roodheid volgend mij geen last van
Haha nou wie weet zou leuk zijn. Eerst de eerste echo maar eens afwachten of het allemaal wel goed zit
Ik had het ook, maar op een gegeven moment leek het vaak ook wat gelig. Ik had geen jeuk, wat ik bij eerdere schimmelinfecties wel altijd erg had, dus dacht dat het geen schimmel was. Maar bij de laatste controle van de gyn bleek het toch een schimmelinfectie te zijn en ook nog eens een heftige, zei hij. Dus medicijnen gekregen en nu ben ik er als het goed is vanaf, heb ook meteen veel minder afscheiding en het is niet meer geel. Dus bij twijfel zou ik het even laten checken.