Zoals de titel al zegt.. wie heeft nog meer veel last van afscheiding tijdens de zwangerschap? En dan vooral in het begin? Ik voel het soms namelijk echt lopen alsof ik ongi ben geworden of in me broek pies.. En als ik dan naar de wc ga en afveeg, is het heel licht geel of wit en slierterig.. lijkt op vruchtbaar slijm zeg maar..
Hoi MissyZuilen, Hier nog één die hier ook erg veel last van heeft. Maar heb inderdaad begrepen dat dat erbij hoort. Liefs misspiggle
Ja heb er ook last van en het blijft zo.......... Hoort er helaas gewoon bij. Af en toe gewoon het idee alsof je in je broek geplast hebt.
Gelukkig, dus het hoort erbij! En soort ongi gevoel? Tenminste.. gewoon zeurend gevoel in de buik en onderrug? Kan dat ook al als je 5 weken bent? En wanneer horen je borsten groter/steviger te worden? Want volgens me vriend zijn de mijne wel al donkerder..
Zeurend gevoel heb ik vooral in het begin gehad. Af en toe keert het nog terug. Mijn borsten werden meteen al steviger. Het verkleuren begon wat later.
jep ik voel het ook regelmatig 'lopen' . En dat ongi gevoel in het begin, en die krampen in rug en buik had ik ook, hoort er allemaal bij. M'n borsten leken vrij snel steviger te worden, echt groter verder niet, maar ik draag al weken geen bh meer (kep niet zo'n grote cup ) die zit echt niet lekker
yep ongi gevoel hoort erbij, bij mij vanaf moment dat ik overtijd was. Boobs lieten deze keer langer op zich wachten.. en met vijftien weken ineens BOEM: maatje erbij en zeer pijnlijk, ondertussen al twee maatjes erbij zelfs
ik heb er ook last van, niet altijd even lekker hoor. heb altijd wel inlegkruisjes bij me....vind het anders zo vies
Ik weet nog steeds niet of ik echt zwanger ben, maar nu jullie het er zo over hebben. Ik heb ook de laatste tijd last van het 'lopen' van veel afscheiding.
ik heb dit ook zelfs zo erg dat ik na de verloskundige ben geweest en zij na heeft gekeken of dit geen vruchtwater was.. maar gelukkig was alles goed!