Veel afscheiding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Liesje76, 18 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Hoi dames,

ik heb een vraag... ik zit op mijn werk en kom net van de wc en ik zit net weer aan mijn bureau en voel ik ineens een 'plens' in mijn ondergoed lopen.
    Aangezien ik eerder een mk heb gehad schrik ik erg van het gevoel en ren ik naar de wc, waar blijkt dat dit dunne wittige afscheiding is.
    Nou heb ik de hele zwangerschap al wel last van meer afscheiding maar nooit zo erg.

Sorry voor het 'vieze' verhaal

is dit normaal en wie heeft hier nog meer last van.....

2. lizzy30

lizzy30 Lid

13 jan 2006
    37
    0
    0
    Ik heb ook veel meer last van afscheiding dan normaal. Het is wit en de ene keer natter dan de andere keer. Maakte me hier ook heel erg druk om (ook een miskraam gehad 1,5 jaar geleden), maar volgens de VK is dit heel normaal.

Dus....niet meer druk maken enne... lekker genieten.

groetjes, lizzy

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Hier ook eentje...schijnt normaal te zijn :( Ik gebruik inlegkruisjes want heb niet de mogenlijkheid om elkekeer een schone onderbroek aan te trekken. leuk is anders maar schijnt erbij te horen... :(

4. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Volkomen normaal hoor, hier ook af en toe een klodder dat ik denk dat ik in mijn broek aan het pissen ben...
    Hoort er allemaal bij...

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    vind het maar niks hoor
    vieze natte kleffe plekken....bah! en inlegkruisjes is ook niet alles....bah!

ben wel blij dat ik niet de enigste ben

6. Niet meer actief

Ja heb ik ook, k blijf me scheel kopen aan inlegkruisjes :p

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Het is niet alles..maar het reduceert de geur :oops: :confused: en beter dan de geheele dag met een vieze broek. :rolleyes:

Het is ook nix...begint nu een beetje te wennen...maar fris en leuk is anders! ;)

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    het scheelt inderdaad in de geur, maar echt fris is het niet
    dan kan ik me wel 6 keer op een dag wassen :oops:

9. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    ik heb dat inderdaad ook. echt heel witte afscheiding. maar wat is het dan? weten jullie dat?

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik weet niet wat het is en waar het allemaal vandaan komt...

maar ik hoor alleen maar dat het normaal is

11. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Ik heb er ook last van, en het staat zelfs in de zwangerschapsboeken dat het tijdens de zwangerschap erger wordt. Kruisjes voorraad in de tas, zodat ik regelmatig kan verschonen voor het schone gevoel.

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Nog erger? :confused: :confused:

13. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ik dacht zelf dat het "schoon maken van de vagina" was maar dit zegt 9maanden.com bij vroegen verschijnselen...

Witverlies:
    Dat je tijdens je zwangerschap meer witverlies hebt, is heel normaal. De oorzaak ervan zijn de veranderingen aan het vaginale weefsel als voorbereiding op de bevalling.
    Nu al! :confused:

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dan is tie bij mij gewoon 9 maand aan het voorbereiden....want ik heb het al vanaf het begin!

15. Niet meer actief

Ik heb het hier nu ook erger als in het begin, echt niet meer normaal.
    Iedere keer als ik naar de wc moet (en dat is wel om de 15min) verschoon ik het inlegkruisje.

(niet alleen omdat ie dan mischien vol is, maar ook omdat ie niet langer hoeft te zitten, vind het vies als het langer blijft zitten)

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid ;) ... het is niet anders..ik zie het ook graag anders :(

17. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Ik had ontzettend veel afscheiding vanaf week 5/6 en moest dagelijks wel 2 en soms zelfs 3 keer een schone onderbroek aantrekken. Sinds week 12 is het aanzienlijk geminderd. Ik krijg niets meer in mijn slipje. Alleen bij het afvegen komt er nog wat mee.

18. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Mijn verloskundige adviseerde mij om geen inlegkruisjes te gebruiken. Daardoor zou het niet meer kunnen luchten en zou het alleen maar erger worden of zou het langer doorgaan.

Gelijk heeft ze want vanaf week 12/13 heb ik niets meer. Nadeel is wel dat je dagelijks meerdere malen van onderbroek moet veranderen. Maar goed, vond het zelf wel lekker hygienisch.

19. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Mijn vk vond het geen probleem.. :rolleyes: heel begrijpelijk. Maar ik ga toch niet naar me werk..tussen de mannen .. met 5 onderbroeken per dag! :confused:

Deel Deze Pagina