Even een vraagje .. Kan me namelijk niet herinneren of ik dit ook bij me dochter heb gehad... Gisteravond ga ik naar de wc (plassen) en tijdens het afvegen voelde ik wat blijven hangen en dat was dus een dikke lange slijmsliert (sorry!) en pas na 5 vegen was het weg... Nu vanmorgen weer hetzelfde... Trek me onderbroek naar beneden en er hangt weer een sliert. Maar ook echt dik, stevig en wit met een groenig kleurtje.... Herkent iemand dit??? Zowieso morgen even het ziekenhuis bellen hoor
Ik heb altijd veel slijm tijdens de zwangerschap. Ook dikke witte slierten met momenten. Groen is echter nooit een goede kleur, teken van infectie.
Jup, vermoedelijk een schimmeltje... Kan een zwangerschapskwaal zijn, HA bellen is vaak al voldoende!
Oke thnx ladies! Zowieso even ziekenhuis bellen om het aan te geven en de ha. Wel apart want ik heb er geen jeuk of iets dergelijks bij
Hier eigenlijk ook... dacht dat het normaal was. Het is echt heel dik en eigenlijk al vanaf het begin van mijn zwangerschap. Hmmm dat word even de dokter bellen.
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/218824-groen-gelige-afscheiding-heel-veel-2.html Dit is wat ik gevonden heb...