Veel afvallen

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door mella123, 20 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mella123

mella123 Lid

23 jul 2013
    38
    0
    0
    Hallo,

Ik heb een vraagje. Na mijn bevalling 6 maanden gelijk krijgt mijn meisje borstvoeding. Dit gaat heel goed. Tijdens mijn zwangerschap was ik behoorlijk wat aangekomen zo'n 20 kilo (60 naar 80) nu onlangs op de weegschaal en zat ik al 2 kg onder mijn begin gewicht. Kan dit kwaad en komt het Door de bv? Woog tot 3 maanden na de bevalling 68 en nu gaat het hard.
    Wie heeft hier ook ervaringen mee of misschien tips?

2. fafa

fafa Niet meer actief

Ik ben niet veel afgevallen door de bv, maar dat komt alleen omdat ik daar mn stinkende best voor doe ;)

Ik ben beide keren zo'n 10 kilo aangekomen, en dat was er 1 week na de bevalling al weer af. Nu zit ik zo'n 1-2 kilo onder startgewicht.
    Ik moet eten als een bootwerker om niet met een BMI van 17 te eindigen :(

Dus ja, dat is mijn tip: eten als een bootwerker ;)
    Veel noten, fruit, brood, extra scheut olie door het eten... (en af en toe een halve reep chocola of zak chips, hahaha)

3. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit inmiddels bijna 5 kilo onder het gewicht dat ik had voordat ik zwanger werd (bmi was 22,5 en zit nu rond de 21 geloof ik dus op zich prima) en bleef ook afvallen, terwijl ik ook veel at. Inmiddels ben ik overgestapt op volle producten (Griekse yoghurt, volle melk, roomboter) en eet ik vaak noten als tussendoortje. Nu blijf mijn gewicht stabiel.

4. mella123

mella123 Lid

23 jul 2013
    38
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties ik was al niet 1 van de dikste maar zit nu echt tegen ondergewicht aan bij mijn lengte.
    Probeer in elk geval wat meer te eten

Deel Deze Pagina