Voor wie het goed kan gebruiken! Kledingpakket jongen maat 50/56. 21 stuks. Zowel nieuw, zo goed als nieuw, als gebruikte kleding. Alles in goede staat en vlekvrij. Hemdje Ducky Beau 50/56 (nieuw!) Blauw broekje katoen Babyface 50/56 (nieuw!) Spijkerbroekje name it 50 (gedragen) Spijkerboekje merkloos 56 (gedragen) Joggingbroek donkerblauw 56 Hema (gedragen) Joggingbroek grijs met steep 56 Hema (gedragen) Joggingbroek grijs 56 Just Small (gedragen) Joggingbroek lichtblauw merkloos 50 (zgan) Pakje wit Hema 50 (zgan) 2x rompers korte mouwen (zgan) Shirt lange mouwen rood wit gestreept Hema56 (zgan) 2x blauw grijs gestreept shirt Just smal maat 50 en 56 (gebruikt) Pyjama/pakje Nijntje50 (gedragen) Pyjama/pakje wit/ bruin merkloos50/56 (zgan) Korte broek groen met witte streep merkloos (nieuw!) Ophalen nabij Eindhoven.
Wat lief van je. Als je geen afnemer vind dan zou ik het naar de kledingbank brengen. Komt het altijd goed terecht bij mensen die het echt goed kunnen gebruiken.
Sorry, ophalen heeft echt mijn voorkeur... Ik had al gekeken naar kledingbank in mijn omgeving, maar ik dacht ik probeer het eerst nog hier.
heel jammer dat ik niet in de buurt woon had het heel graag van je overgenomen voor onze aanstaande kleine jongen <3 lief dat je het weggeeft