Veel babykleding krijgen?!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door koala28, 4 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Yep hahahahaha.

2. Maia

Maia Niet meer actief

ik heb tot nu toe nog helemaal niets aan kleding gekregen, alleen wat rompertjes van mijn ouders toen ze in Florida waren. Maar het scheelt hier ook dat we niet weten wat het geslacht is en dus niemand iets "durft" te kopen :D

Ik weet wel dat mijn moeder helemaal losgaat na de geboorte, maar tot nu toe vind ik het wel prima zo.

3. 894hi

894hi Niet meer actief

ik heb hier ook veel te veel kleding en had ook het gevoel dat ik zelf niks moest gaan kopen wand dat zo zonde zijn...

no ik heb dus een pakje wel zelf gekocht en vind dat haar geweldig staan! dus geen spijt van gehad en gelukkig omdat iedereen wist dat ik veel kleding had kwamen ze met andere dingen aanzetten.
    of een paar maten groter:D

4. Duna

Duna Niet meer actief

Ik denk er precies zo over... Heb ook gekregen kleertjes en wat ik niet mooi vind verdwijnt meteen in een doos. Verder heb ik zelf laatst een heleboel kleertjes gekocht op kleertjes.com, die uitverkoop hadden.

5. Florentine

Florentine Actief lid

28 jan 2009
    107
    0
    0
    Het is ook een luxeprobleem. Maar dat mensen je proberen te weerhouden van het kopen van babykleding, iets waar ze zelf geen weerstand aan kunnen bieden, is wel tamelijk van de zotte.

Het is natuurlijk niet zo dat zij dat voor jou gaan bepalen. Mag je wel de lasten voor je kiezen krijgen, maar niet delen in de lusten?! Dacht het ff niet, toch? Het is juist zo leuk om je kleintje te kunnen kleden naar je eigen smaak. En als mensen dingen geven bestaat altijd het risico dat het niet de smaak is van de ouders. Als het ze ook gaat om jouw plezier ervan dan geven ze wel bonnen, zodat je het zelf kunt uitzoeken.

Ik trek ons menneke in ieder geval straks niets aan wat ik niet leuk vind. Nu kan ik het nog bepalen, over een paar jaar wil hij het zelf voor het zeggen hebben ;)

6. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    trouwens helemaal het eerste pakje mogen papa en mama toch wel uitgekozen hebben zeg.

Deel Deze Pagina