Veel bevruchtingen maar deling blijft achter

Discussie in 'MMM clubs' gestart door weer, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. weer

weer Bekend lid

1 mrt 2014
    512
    0
    0
    Dames ff ervaringen gezocht. Wij hadden veel hoop dat het bericht van maar liefst 10 bevruchtingen (van de 14 rijpe eitjes).

Helaas bij de terugplaatsing hoorden we al dat alles achter liep.

Op dag 3 hadden ze 8 moeten zijn. Er waren 2 van 6 en de rest allemaal 2 of 4 cellig.

Nu vandaag de brief gekregen dat er geen cryos zijn. Op zich te verwachten maar toch een teleurstelling.

Nu ben ik benieuwd of er meer mensen zijn die ook van veel bevruchtingen toch slechte delingen kwamen. En wat eventueel als oorzaak/ oplossing werd gegeven. Kan me namelijk niet voorstellen dat ik nu 5 dagen na tp een goede deler in mijn buik heb.

Thanks alvast

2. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Wij hadden er 12 waarvan er 8 bevrucht waren. Na de tp werden er maar 2 ingevroren. Dat viel eerlijk gezegd wel tegen. Uiteindelijk van die 2e cryo nu zwanger.
    Wat de reden was weet ik niet. Na de volledige 1e poging zou ik wel een gesprek gehad willen hebben om alles te evalueren en op een rijtje te zetten. Dat is nu gelukkig niet meer nodig!

Succes en gewoon bellen met je vragen!

3. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    dat is echt wel heel erg balen!

wij kregen na de punctie ook slecht nieuws. ( bij ons laten ze er 3 uit de vriezer en de rest gaat er gelijk in) alle 3 dus niet goed doorgedeeld... nog 4 in de vriezer... woensdag 2 ontdooit en 1 heb ik andaag terug gekregen en was beginnend morula pp dag 4 dus dat is op schema en de ander heeft het de laatste nacht niet meer gehaald helaas... zitten dus nu ook op 4 niet goed van de 7 vind dit ook al zeer teleurstellend! wij maken gebruik van een donor dua hebben besloten als de cryos op zijn een volgende icsi met andere donor te doen. maar ik zou dus wel zeker gesprek aanvragen

4. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Hier ook 9 bevruchtingen, na 1 dag waren er 8 NIET gedeeld, de 9e stopte ook met delen de tweede dag. Ik weet dus een beetje hoe het is. Wij hebben pas 7/9 het evaluatiegesprek. Er is mij verteld dat er hoogstwaarschijnlijk nooit een oorzaak voor kan worden gevonden. Geval van dikke pech :(

5. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Laatste keer had ik het volgende:
    4 juni punctie
    12 eicellen

5 jun
    10 rijp
    6 bevrucht

9 juni (5dpo) terugplaatsing
    4 blasto (5e al op z'n retour)
    1 verse tp

10 juni (6dpo)
    2 ingevroren

Ik heb ubiquinol geslikt om de eicelkwaliteit te beinvloeden.

6. Celia2

Celia2 Actief lid

22 apr 2009
    204
    0
    0
    Hoi Weer,

Ik heb 2 ivf pogingen gehad, beidem leverde 4 eicellen op waarvan beide keren 2 bevruchtingen hebben plaatsgevonden, en beide keren 1 terugplaatsing gehad en geen cryo's. De teruggeplaatste embryo's bleven bij mij ook achter, de ene was 4-cellig en de ander 5-cellig geloof ik. Beide pogingen zijn mislukt en het is dan zo'n domper als je geen cryo's hebt. Bij mijn tweede poging heb ik andere hormonen gebruikt maar dit maakte dus geen verschil. Reden bij mij is endometriose in mn eierstokken.

Heel veel succes en sterkte met een eventuele volgende poging!

7. weer

weer Bekend lid

1 mrt 2014
    512
    0
    0
    Bedankt voor alles reacties!
    Chiaraa: ik zou erg blij zijn met zo'n score! Lijkt op onze 1e icsi. Toen hadden we 3 vd 9 bevrucht. En 2 daarvan cryo en 1 vers.

Daarom waren we erg blij met zoveel bevruchtingen en is dit ook onverwacht omdat uit de 1e icsi alle bevruchtingen super goed deelden. Zo'n contrast!
    De medicatie is niet anders als toen. Alleen heb ik nu het korte protocol gehad ipv lang. Kan dat het zijn? Zoveel vragen...

Adriana: dat lijkt op ons verhaal. Ben erg benieuwd wat er uit jullie gesprek komt. Als het mogelijk is misschien via pb?! Ook jij heb al een kindje zie ik. Hoe is dat gegaan?

Hilly: dat ken ik niet. Kun je dat zelf kopen of moet dat voorgeschreven worden?

Denanja: zoals je leest durf ik niet te hopen dat de verse tp wel goed zal zijn, dus een gesprek aanvragen ga ik zeker doen. Als voorbereiding hoop ik dus wat meer info te krijgen van soortgelijke 'gevallen'.

8. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ubiquinol is de best opneembare vorm van co-enzym Q10 en ik kocht het bij de Tuinen. Google er maar eens op, vooral in het Engels is best veel info te vinden.

9. weer

weer Bekend lid

1 mrt 2014
    512
    0
    0
    Celia: ook voor jou al zo verdrietig, al is het wel met een reden geef je aan. Veel kracht gewenst.

Hilly: thanks, ga ik ff naar Googlen

10. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Gewoon contact opnemen en een afspraak maken! Beter dan dat je er mee rond blijft lopen.

Het viel mij toen wat tegen omdat we er 12 hadden, waarbij ik uiting van de 50% 'regel'. 50% blijft over waarbij ook weer de helft het ontdooien overleeft. Gelukkig deden ze dit bij ons allebei wel dus ging de 50% gelukkig niet op.

11. weer

weer Bekend lid

1 mrt 2014
    512
    0
    0
    Up!! Zijn er nog meer mensen met soortgelijke verhalen? Alle info is welkom!

Deel Deze Pagina