indalen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Guinevere, 6 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    hai,

weet iemand met hoeveel weken je babytje ongeveer indaalt?
    ben met 31 weken bij de vk gewest, ze heeft gevoeld, het kopje lag al beneden zei ze en ze was heel tevreden, maar nou vroeg ik me later af ( vergeten te vragen) of t indalen nu al is gebeurd of dat t nog komt of dat het pas bij de weeen komt?

2. vonkje27

vonkje27 Actief lid

13 aug 2006
    269
    0
    0
    huismoeder
    hoogezand
    hoi,
    ik weet niet precies wanneer de baby indaalt,maar gebeurt meestal wel voor de weeen.
    mijn kleintje is nu ook al aan het indalen.
    je kan het vernemen aan de indalingsweeen of meer harde buiken.

3. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    In principe zou je baby rond week 37 ingedaald moeten zijn.

4. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Indalen kan al gebeuren vanaf 30/31 weken, maar het kan ook best zijn dat het pas tijdens de bevalling gebeurt. In dat geval krijg je met 38 weken waarschijnlijk een echo om te bekijken of er een reden voor is dat je kindje nog niet is ingedaald.

Ons eigenwijsje is pas sinds ongeveer een week aan het indalen, alleen met de billetjes (ligt in stuit).

Groetjes, Wendy

5. viefje

viefje Actief lid

10 okt 2006
    119
    0
    0
    Noord-Limburg
    Ons kleintje is in week 37 ingedaald... Heb dit wel gevoeld door opnieuw weer behoorlijke bandenpijn en wat harde buiken...

Maar ik heb ook wel gelezen dat je er soms niks van merkt en dat sommige baby's pas tijdens de bevalling helemaal indalen. Dit zou vooral bij 1e kindjes voorkomen...?

6. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    die van mij is bij week 28 ingedaald erg vroeg dus.

7. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    Hoi Hoi,

ik ben maandag naar de vk geweest en mijn kleine uk was al aan het indalen, maar zij vertelde mij dat het bij de 1 rond de 31 a 32 weken is en bij de andere rond de 36 weken... volgens mij is het zo, dat als je thuis wilt bevallen de kleine wel al ingedaald moet zijn voor je bevalling begint..

Liefs Lis

8. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    hoi...

bij mij was de kleine meid met 33 weken ook ingedaald maar helaas in week 36 niet meer.

heb nu dan elke week controle maar daalt nog niet in. het eigenwijsje wil niet meer indalen. volgens de vk kan het nog gebeuren tijdens de weeen of tijdens het breken van de vliezen.

alles is mogelijk. hoop dat je hier wat mee kunt

groetjes kimberly

Deel Deze Pagina