Hoi dames Misschien een rare vraag maar wie herkent dit? Ik heb van 27 tot 31 juli mijn ms gehad deze was heviger dan normaal terwijl ik vorige maand amper bloedverlies heb gehad (normaal 2dagen hevig en daarna 4 dagen bruinverlies) telkens als we seks hebben gehad heb ik de volgende dag een soort van ovilatiepijn links en als ik daarna ga plassen heb ik bloedverlies niet echt rood maar eerder oud bloed, dit is tegen de avond ook alweer voorbij totdat we weer eens seks hebben gehad. Ik heb dit nooit eerder gehad. Zijn er nog dames die dit herkennen en hier de oorzaak van weten?
Heb je evt een testje gedaan? Sommige dames worden nog wel eens onge terwijl ze zwanger zijn. Ik weet dat met een zwangerschap je bloedvaten wat gevoeliger zijn en je daardoor wat eerder kan bloeden na of tijdens de gemeenschap. Maar wie weet was je niet opgewonden genoeg en is het net even te ruw gegaan? Ik zou het even in de gaten houden. Mocht je het niet vertrouwen, dan kun je natuurlijk altijd je ha raadplegen.