Hallo allemaal , Ik en mij vriend hebben een grote kinderwens en zijn hiervoor ook druk aan het klussen alleen ik ben vorig jaar 15 oktober 2011 al gestopt met de pil en heb nog steeds mijn menstruatie niet terug ! ... nou hoorde ik dus dat als je niet ongesteld word je ook geen eisprong hebt en het dus wel kan vergeten dat je zwanger kan raken... dan zijn we dus voor niks zo druk heeft iemand hier ervaring mee ??.. en is er misschien een kleine kans dat je toch zwanger kan raken ? het is echt frustrerend aan het worden !!! Liefs C.
Hoi hoi, Ja dat kan gebeuren hoor als je met de pil stopt. Ik heb zelf na het stoppen eerst een regelmatige cyclus gehad maar op dit moment zit ik al meer dan 100 dagen te wachten op mijn menstruatie. Wat je zou kunnen doen is de dokter bellen maar waarschijnlijk zal hij/zij je ook gewoon zeggen af te wachten. Het is niet verontrustend dat je menstruatie op zich laat wachten, je cyclus moet eerst weer op gang komen. Succes Groetjes Chila
ik zit inmiddels ergens in de 80 dagen met het wachten op mijn menstuatie. hoort helaas bij het ontpillen. ik mag pas na een half jaar aankloppen bij mijn huisarts.
Misschien zijn die etos zwanger worden pillen wel iets. schijnt te helpen om je cyclus regelmatig te krijgen
De kans is inderdaad groot dat je geen eisprong hebt bij deze hele lange cyclus. Maar het kan wel. De vraag is alleen wanneer.
Ja inderdaad de vraag is wanneer heb je dan die eisprong .. en Girl 13 ... wat zijn dat dan voor medicijnen ?.. kun je die gewoon bij de etos kopen en dat helpt dan weer een beetje om je hele boeltje op gang te laten komen..? nou gaan we eens proberen neem aan dat het geen kwaad kan.. maar een eisprong gan volgens jullie dus wel.. maar inderdaad kleine kans..:S..nou we blijven proberen ! xC.