Veel bloedstolsels na stoppen pil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Violet87, 16 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Violet87

Violet87 Lid

16 mrt 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben Violet en nieuw hier. Ik lees al een tijdje mee op het forum, maar nu is me zelf iets raars overkomen en ik snap er niets van. Ik hoop dat iemand van jullie het herkent! Ik heb vanaf 5 maart mijn 1e 'echte' menstruatie gehad. Dit heeft 4 dagen geduurd. Toen het over was had ik iedere dag last van bruine afscheiding. Nu werd in vanmiddag ineens weer ongesteld! Het was heel veel en er zaten ook wat bloedstolsels bij. Even later vielen de stolsels er echt uit. Toen ik een grote tampon nog geen uur in had voelde ik al dat ik lekte. En weer toen ik ging zitten vielen er grote stukken bloedstolsels uit me toen ik naar de wc ging. Sorry het klinkt een beetje vies, maar ik schrok er best wel van. Ik heb ook flinke krampen en last van m'n onderrug. Herkent iemand dit? En is het normaal?

Groetjes

2. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.191
    823
    113
    Hoi,

Is het inmiddels al een beetje over? Dat is wel schrikken dan.
    Heb je erg lang de pil achter elkaar geslikt (zonder stopweek). Misschien dat je baarmoeder nu eerst helemaal goed schoon moet worden en dat er veel slijmvlies was opgebouwd door lang pilgebruik. Dat het eerst weinig is en later opeens meer kan ook door sporten komen. Bij mij wordt het ook een halve dag heel erg na het sporten, door veel bewegen komt er dan ineens veel 'los' zeg maar. Ook 's morgens na het opstaan kan het opeens veel zijn.

Anders even de doktersassistente vragen...

3. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Hoi! Welkom hier :)
    Ik heb sinds gister mijn eerste echte menstruatie na de pilstop en ik verlies ook giga veel bloed. Geen echte stolsels dit keer, maar moet me bijna om het uur verschonen en vanmorgen lag er gewoon een hele plas in mn maandverband. Ik heb de pil maar 1,5 jaar geslikt maar wel vaak doorgeslikt.
    Ik had voor ik de pil gebruikte altijd al wel een hevige menstruatie de eerste dagen, maar dit is wel duidelijk nog erger. Oon krampen en last van mn onderrug. Heb ook geen idee hoe het komt, maar misschien dan dus doordat ik vaak heb doorgeslikt?

Deel Deze Pagina