Sommige kennen me verhaal al . Was in week 1 mn pil vergeten .dag 6 om precies te zijn . Dag 15 16 en 17 wat bruine afscheiding gehad. aafgelopen woe laatste genomen . Normaal word ik zaterdag ongesteld. Gister had ik wat bruinige afscheiding savonds vanmorgen klein drupje bloed en nog wat bruine afscheiding . Nu niks meer ..... normaal duurt mn menstruatie in de stopweek van zaterdag tm di . Moet ik de afscheiding als menstruatie beschouwen of toch een testje wagen? Sorry voir t vunzige verhaal
Test was negatief heb wel de dokter gebeld want heb 6mnd terug een slecht uitstrijkje gehad pap 3b .had gevraagd of t daar wat mee te maken had dus ze ging overleggen
Ik heb net een bericht geplaatst met ong hetzelfde verhaal. Ook pil vergeten in week 1 en in die 7 dagen erna sex gehad. Achteraf las ik op internet dat je 7 dagen na vergeten extra bescherming nodig hebt. Lekker slim dus. (4 maanden geleden bevallen) dag 19, 20 en 21 (afgelopen weekend dus) ook bruinverlies gehad en ook wat helderrood. Gister laatste pil en vandaag begint dus stopweek. Ben benieuwd wat de dokter zegt bij je trouwens mamabenn.
Bef ney terug gebeld , ze vroeg of ik ziek was geweest of iets maar nee . Gelijk ff verteld van t tussendoor verliezen van oud bloed , was t vergeten . Ze gaat nog een x overleggen en belt zo nog een x terug
Slaaf nergens op, de arts mag miet zomaar zeggen dat ie het niet weet en jouw in twijfel laten zitten, al helemaal niet zonder controle! Je kan heen bellen en vragen of je op controle kan komen!?
Lekkere reactie van je huisarts dan weer zeg. Ik kan me ergens wel voorstellen dat je lichaam iets geks gaat doen omdat je die pil vergeten bent, maar dan mag je huisarts nog wel even iets beter zijn best doen zeg.
Gooi er woensdag ochtend nog maar een testje tegenaan voor ik begin aan de volgende strip . Nog wel steeds ongi krampjes waar die vandaan komen mag joost weten
Ben niet begonnen Met de pil en had vanmorgen een lichte test heb ook gelijk bloed laten prikken. Heb as woe eem controle uitstrijkje voor bmhk en dat mag niet gebeuren als ik zwanger blijk