Zou het een beginnende miskraam kunnen zijn ?

Discussie in 'Miskraam' gestart door , 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Hallo allemaal.,

    Mijn vriend en ik zijn net 6 weken zwanger van ons eerste wondertje., maar vorige week heb ik twee keer over een veeg bloed gehad en drie dagen lang bruin gevloeid.! Ik had tussendoor wel krampen., maar niet dat ik krom lag van de pijn.! De rest van de week bleef het gelukkig weg.! Gisteren Kreeg ik weer last van bruin verlies en in de middag weer een veeg bloed.! Af en toe krampen erbij., maar ook weer goed te houden.! Heb wel de verloskundige gebeld en heb voor volgende week woensdag (dat is in m'n 7de week v/d zwangerschap) een afspraak staan voor een termijn echo.! Zou dit het begin kunnen zijn van een miskraam of kan ik nog positief blijven.! Gelukkig heb ik geen stolsels tijdens het vloeien gehad dus ben nog steeds zwanger., maar wordt gek van de onzekerheid.!

    Veel liefs van een :confused: mamma
     
  2. Niet meer actief

    hoi meid
    het kan een miskraam worden maar het hoeft niet!
    ik heb tijdens mijn zwangerschap heel veeel bloedverlies gehad
    en werd ook geen miskraam
    sterkte meid
    en als je het niet vertrouwd even de ha of gyn bellen
    hopelijk blijft alles goed gaan ;)
     
  3. Joyce79

    Joyce79 Lid

    2 apr 2007
    66
    0
    0
    Secretaresse
    hoi Tinkerbelletje,

    Dat je gek wordt van die onzekerheid kan ik me heel erg goed voorstellen. Dat bloedverlies wil je gewoon niet tijdens een zwangerschap.
    Heb je de vk al gebeld? Volgens mij zou ik dat doen, misschien kan ze al sneller een echo maken en je ongerustheid wegnemen?

    Groetjes,
    Joyce
     
  4. Niet meer actief

    Hoi Joyce.,

    Ja... de verloskundige heb ik gebeld en volgende week woensdag kan ik terecht voor een termijn echo. Ik hoop zo dat het goed gaat met het vruchtje.! En heeft het niet zo mogen zijn dan weten we het tenminste en kunnen we het een plekje proberen te geven.!

    xxx
     
  5. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.342
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Zoals ik het lees kan het nog beide kanten op.
    ER zijn idd zat vrouwen die gelijke klachten ehbben en toch een gezond kindje op de wereld zetten aan het einde vd rit.
     
  6. angela1980

    28 aug 2007
    5
    0
    0
    zeefdrukker
    cuijk
    hoi meid,

    het hoeft nog niks te betekenen,
    ik heb in het begin ook bijna dagelijks bloedverlies gehad
    en krampen, bleek gewoon de innesteling te zijn
    ben inmiddels 21 weken zwanger van een kei gezonde zoon.

    liefs angela
     
  7. sizzel

    sizzel VIP lid

    26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Hey tinkerbelletje

    hier precies hetzelfde gehad als jij nu.. en bij mijn echo van 7 weken was een heel mooi kloppend hartje te zien! Dus ga niet meteen van het ergste uit.. het hoeft nog niets te betekenen!

    Liefs Sizzel
     
  8. Bruidje77

    Bruidje77 Fanatiek lid

    28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Houd moed meid! Het kan beide kanten op, zoals je boven leest komt het best vaak voor!
     
  9. tiruja

    tiruja VIP lid

    28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Het kan echt alle kanten opgaan. Veel sterkte. Bij de april mama's zitten veel dames in hetzelfde schuitje. Jij bent toch ook een april mama? Kom daar anders je hart luchten.
     
  10. Niet meer actief

    Dank jullie wel voor alle reacties.! Gisteren had ik weer kramp en de verloskundige gebeld.! Nu heb ik vandaag om 10:55u een termijn echo om te kijken of het vruchtje goed is of dat het alsnog mis is gegaan.! Tuurlijk hoop ik op een positief antwoord.! Erg spannend hoor.! Heb nog steeds bruinverlies., maar de krampen zijn in iedergeval verdwenen.!

    xxx
     
  11. loca

    loca Bekend lid

    18 mrt 2006
    544
    1
    0
    Flevoland
    Hoi Tinkerbel,

    Succes voor strakjes! Ik duim mee voor goed nieuws hoor.

    Groetjes,
    Chantal.
     
  12. Niet meer actief

    succes meid
    hopelijk is alles nog goed ;)
     
  13. busybusy

    busybusy Fanatiek lid

    17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    ik duim voor je!
     
  14. kellox

    kellox Fanatiek lid

    25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Ik duim met iedereen mee! laat je het nog even weten hoe je echo was?
    Hopelijk kom je terug met goed nieuws!
     
  15. zico

    zico VIP lid

    28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    tinkerbel ik duim voor je dat je een mooi stralende echo moogt krijgen en een kloppend hartje
     
  16. Dombo

    Dombo VIP lid

    12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hoop voor je dat alles goed is. Sterkte in ieder geval!
     
  17. Marlie81

    Marlie81 Bekend lid

    17 jun 2007
    768
    0
    0
    Het kan 2 kanten op gaan....ik hoop voor je niet dezelfde kant op gaat als bij mij. Succes ermee! Hopelijk heb je snel een goede echo!
     
  18. Niet meer actief

    Hallo lieve allemaal,

    Met brok in mijn keel kreeg ik te horen wat ik diep van binnen al wist.! Ze konden het niet goed zien op de echo., maar de gynaecoloog vertelde mij dat de kans heel groot is dat ik toch ga miskramen en nu ik achter m'n laptopje zit voel ik weer een menstruerend gevoel en bloed ik weer.! Helaas heeft het niet zo mogen zijn.! Over tien dagen moeten we terug komen voor nog een echo om te kijken hoe het er van binnen uitziet.! Als mijn lichaam het vruchtje niet zal afstoten zal ik een curettage moeten ondergaan.! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de steun en lieve reacties.! Hoop dat we snel weer mogen vermelden dat we weer zwanger zijn.!

    xxx
     
  19. Niet meer actief

    jee meid
    wat erg zeg :cry: :cry:
    ik wil je heel veel sterkte wensen
    en hopelijk doet de natuur zijn werk
    want currettage is ook niet leuk
    meiss doe het rustig aan
    ik denk aan je
     
  20. Dombo

    Dombo VIP lid

    12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Dat zijn geen leuke berichten om te horen. Heel veel sterkte.
     

Deel Deze Pagina