Vorige week maandag ben ik gecurreteerd. Van de week bloed verloren, krampjes gehad, nog last van de narcose, maar dat schijnt er allemaal bij te horen heb ik begrepen. Vanochtend op de wc ben ik me kapot geschrokken, ik heb namelijk een stuk stolsel verloren ter grootte van een boon. Heb het bewaard in een potje. Ook ben ik duizelig en misselijk. Wie van jullie heeft dit ook meegemaakt na de curretage? en waar kwam het door? Vanmiddag moet ik terug naar het ziekenhuis. Ik dacht net dat het allemaal achter de rug was, maar heb het gevoel dat het weer van voor af aan begint. Ik zou zo graag willen dat we dit allemaal af kunnen gaan sluiten. Ik hoop op jullie reacties, Marie
hoi, jeetje wat vervelend zeg, kan me voorstellen dat je schrikt. weet je ik heb geen antwoord voor je maar wil je wel zeggen dat ik vorige week woensdag gecurateerd ben, dus in dezelfde week. ben benieuwd wat je in het zh te horen krijgt. moet nu weg, dus ik schrijf nog wel naar je. groetjes nathalie
Hier ben ik weer, net terug van het ziekenhuis. Heb me zorgen gemaakt om niets: het was wat baarmoederslijmvlies samen met bloed. Ben wel zeer opgelucht moet ik zeggen. Ben jij een beetje opgelucht dat de curretage achter de rug is? Groetjes Marie
hoi, gelukkig maar, je moet er toch niet aan denken als je nog een keer mopet. ik had ook wat flubbertjes erbij, maar nu is alles gestopt, heb geen bloedverlies meer en geen flubbertjes. Ben wel opgelucht maar heb het onderschat, ik dacht als het eruit is dan kan mijn leven weer verder gaan, maar zo werkt dat niet, wilde op de fiets de volgende dag, nou dat viel tegen en nog kan ik heel weinig, als is iets teveel doe krijg ik pijn mijn buik. emotioneel ben ik een vrak. moet veel huilen en ben met tijd en wijlen neerslachtig. Ik geef de hormonen die nog in mijn lichaam zijn de schuld. ik vraag me trouwens af hoelang het duurt voordat die uit je lichaam zijn, is het hetzelfde als na een bevalling? ik weet het niet. hoe voel jij je, hoe ervaar jij het. groetjes nathalie
Hoi ik heb op 1 maart een curretage gehad en mijn hcg is een paar weken lang gecontroleerd. 1,5 week geleden, dus 3 weken na de curetage zat het hcg nog in mijn lichaam, al was de waarde erg laag. Ik was 9 weken zwanger. Ik dacht ook dat ik gewoon weer verder kon maar mijn lichaam was het daar niet mee eens. Denk goed aan jezelf en ga pas weer werken als je er aan toe bent. Anders bouw het op. Sterkte ermee