Wat denken jullie???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sterretjeindenacht, 30 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretjeindenacht

Sterretjeindenacht Actief lid

27 dec 2018
    267
    40
    28
    Vrouw
    Hallo dames,

Ik heb gisteren op 11 dpo een test gedaan zag een vaag roos lijntje was moeilijk op foto te krijgen.
    Vandaag 12 dpo en opnieuw en nu denk ik wat oploop maar ben het niet zeker.

Ik heb geen goede ervaring met bleke testen bij de vorige 2 zwangerschappen telkens op NOD een dikke knaller.

Laatste zwangerschap bleke test dat werd een biochemische miskraam durf dus niet hopen..

Ik ben er vroeg bij maar dat wachten is zo slopend en ik moet weten of ik nog biochemisch krijg zodat ik het aan UZ Gent kan voorleggen.

Bedankt om mee te kijken..
    Laat ons hopen dat het deze keer eens goed mag gaan :( maar ik vrees ervoor.

Iemand die de ene zwangerschap sneller duidelijk positief teste dan de andere? Die bleke strepen krijg ik benauwd van.

IMG_20191130_110332.jpg

2. Sterretjeindenacht

27 dec 2018
    267
    40
    28
    Vrouw
    Bovenaan vanmorgen onderste gisteren ik heb er wel wat water moeten opdruppelen omdat ze helemaal geel waren uitgeslaan en dus niet meer zichtbaar bij deze zou ik gelijk zeggen

20191130_081727.jpg

Bijgevoegde bestanden:

Zulema vindt dit leuk.
  3. Sisiaza

Sisiaza Nieuw lid

22 nov 2019
    4
    0
    1
    Vrouw

4. Sterretjeindenacht

27 dec 2018
    267
    40
    28
    Vrouw
    Dankje <3
    Nee klopt biochemisch loopt niet op maar ik had wel de indruk dat de urine deze ochtend iets geconcentreerder was dan gisteren en ben bang dat dat de reden is van de oploop. Mijn historie is nogal wat geweest dus ik durf niet blij zijn. Hoop echt dat het deze keer echt raak ik is hoef ik het hormonen/inseminatietraject niet in...

5. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ik ben het daar niet mee eens. Bij een biochemische is er echt wel oploop te testen, heb dit zelf gehad. De eerste dagen zie je overduidelijk oploop, om vervolgens gelijk te blijven en snel weer af te lopen.
    Biochemisch wilt zeggen dat het vroegtijdig na innesteling misgaat, waardoor je alleen bevestiging op een zwangerschapstest krijgt, maar geen bevestiging via een echo...

Even ontopic: ik zie zeker wel streepjes op beiden testen, als je pas rond 9-10dpo een innesteling zou hebben dan is dit voor je termijn een keurige streep :)

6. Sterretjeindenacht

27 dec 2018
    267
    40
    28
    Vrouw
    Bij mijn vorige biochemische had ik meteen afloop maar kan idd zo ook gaan. Ik krijg het gewoon benauwd van zo bleke testen. En ik hoop dat het idd een latere innesteling mag zijn dit keer..

LilyB vindt dit leuk.
  7. MomK

MomK Bekend lid

27 okt 2019
    568
    425
    63
    Ik zie het streepje hoor!
    Hopen op een mooie oploop :)

8. Sterretjeindenacht

27 dec 2018
    267
    40
    28
    Vrouw
    20191201_065824.jpg

En het gaat weer mis 2de biochemische op rij. Vraag me echt af of dit niet met de dikte van het bmslijmvlies te maken heeft is nogal dun t.g.v. asherman :(

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.988
    15.611
    113
    Nabij Utrecht
    Ben je zeker van je ei?
    Heb je alleen op de kv streepjes of ook op andere testen?
    De kv doet nogal vreend namelijk

mxm vindt dit leuk.
  10. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Ik zou idd ook andere testen halen.. misschien Predictor

11. Sterretjeindenacht

27 dec 2018
    267
    40
    28
    Vrouw
    Ik ben zeker van men ei ja heb ovulatietesten gebruikt en door getest dus ik weet precies welke dag.. ik heb geen andere testen gebruikt.. heb normaal nooit problemen met deze..?

Deel Deze Pagina